0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: stanowisko-pracy

Artykuły:

Czy pracodawca ma obowiązek sporządzić opis stanowiska pracy?

Podczas zatrudniania pracowników pracodawca ma obowiązek sporządzenia pewnych dokumentów, jednak istnieją też takie, których stworzenie nie jest obligatoryjne. Czy zatem pracodawca ma obowiązek sporządzić opis stanowiska pracy? Wyjaśniamy!

30 stycznia 2023

Zasada 5S - czyli jak poprawić wydajność w firmie

Zasada 5S stosowana była najpierw w japońskich firmach. Obecnie z sukcesem wprowadzana jest w polskich przedsiębiorstwach, aby korzystnie wpływać na stabilizację firmy. Sprawdź, na czym polegają metody 5S i dlaczego warto je wdrożyć w swojej działalności.

3 stycznia 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów