Marketing internetowy
Co to jest link building?
Mówi się, że jeśli nie ma czegoś w Google, to nie istnieje. Podobnie jest z Twoją firmą i jej pozycją w tej wyszukiwarce. Czym jest ona niższa, tym Twoja firma przestaje istnieć dla potencjalnego klienta. Właśnie dlatego tak ważny jest link building.
21 grudnia 2021
Strategia budowy linków dla różnych rodzajów stron
Osoby rozpoczynające przygodę z pozycjonowaniem często skupiają całą swoją uwagę na słowach kluczowych, zapominając o innych, niezwykle ważnych aspektach SEO, jak np. link building. Strategia budowy linków - sprawdź, jak wypozycjonować stronę w Google!
20 grudnia 2021
Kanibalizacja słów kluczowych - czym jest?
Dobieranie odpowiednich słów kluczowych do wysukiwań uzytkowników oraz treści tekstu stanowi ważną praktykę SEO, która stanowi strategię pozycjonowania. W przypadku gdy frazy są nieodopwiednio dobrane do podstron zachodzi kanibalizacja słów kluczowych.
25 czerwca 2022
Analiza konkurencji w SEO - jak to robić?
Pozycjonowanie to swego rodzaju wyścig o to, kto zyska najwyższą pozycję w wyszukiwarce Google. Czym nasza witryna jest lepiej wypozycjonowana, tym większe prawdopodobieństwo, że klient trafi właśnie do nas. Analiza konkurencji w SEO - jak to robić?
15 lipca 2022
Co to jest PPC - pay per click?
Dobry produkt lub usługa to tylko część sukcesu. Warto pamiętać, że jeśli ludzie się o nas nie dowiedzą, nie zdobędziemy klientów i nie zarobimy zbyt wiele. Jednym z przykładów promocji jest reklama pay per click. Sprawdź, na czym ona polega!
1 lutego 2022
Linkowanie wewnętrzne - czym jest i jak może nam pomóc?
Wysoka pozycja w wyszukiwarkach ma duże znaczenie z perspektywy biznesowej, potrafi zwiększyć sprzedaż oraz rozpoznawalność witryny. W celu lepszego pozycjonowania strony stosuje się wiele zabiegów, które mają w tym pomóc jak linkowanie wewnętrzne.
4 kwietnia 2022
Link building - jak pozyskać linki zewnętrzne
Linki zewnętrzne umieszczone na popularnych stronach internetowych pozytywnie wpływają na wiarygodność naszej witryny w Google. Warto zadbać o to, aby były to tzw. linki mocne. Czym są takie linki i jak je pozyskać, aby wzmocnić pozycję strony? Sprawdź!
15 lipca 2022
Linki dofollow i nofollow - różnica
Na pozycję w Google składa się wiele aspektów, których nie powinniśmy lekceważyć, jeśli chcemy wypracować wysoką pozycję w tej wyszukiwarce. Przykładem jest link building oraz stosowanie odpowiednich atrybutów. Linki dofollow i nofollow - czym się różnią?
15 lipca 2022
Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO?
Hosting to usługa umożliwiająca opublikowanie strony www w Internecie. Firma hostingowa udostępnia zasoby serwera, którego zadaniem jest m.in. utrzymywanie stron internetowych, a także obsługa poczty elektronicznej. Czy hosting ma wpływ na SEO? Sprawdź!
7 kwietnia 2022
Marketing narracyjny w promocji produktów
Choć marketing narracyjny stanowi jedną z najtrudniejszych do stworzenia form reklamy, tak jest to jednocześnie jedna z najskuteczniejszych metod, na których warto opierać kampanie marketingowe firmy. Jak opowiadać wzbudzające emocje historie? Sprawdź!
1 czerwca 2022
Obrazki i grafiki w content marketingu czyli jak wykorzystać visual marketing
Umieszczenie grafik w tekście powoduje wzrost współczynnika klikalności o 47%. To jedne z nielicznych danych, które dowodzą, jak istotny jest visual marketing. Właśnie dlatego grafika powinna stać się nieodłącznym elementem podczas tworzenia contentu!
22 czerwca 2022
Artykuły sponsorowane - rodzaje i formy
Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy natywnej, czyli subtelnej. Mają one na celu opisanie jakiegoś zagadnienia przy jednoczesnym wskazaniu na konkretną markę, produkt lub usługę. Jak wykorzystać ich potencjał w strategii content marketingu? Sprawdź!
22 maja 2022
Mobile copywriting, czyli jak pisać na smartfony i tablety?
Z każdym rokiem coraz większa liczba osób konsumuje treści internetowe z poziomu urządzeń mobilnych. Zła wiadomość jest taka, iż tacy użytkownicy wymagają więcej. Poszukują oni jasnej i szybkiej odpowiedzi. Sprawdź, czym jest mobile copywriting!
16 lutego 2022
Czym w marketingu jest Buyer Persona?
Buyer Persona to profil Twojego wymarzonego klienta, do którego chcesz dotrzeć z przekazem marketingowym i zachęcić go do zakupu. Określenie persony zakupowej pozwala m.in. tworzyć skuteczniejsze komunikaty. Jak stworzyć Buyer Personę? Sprawdź!
22 maja 2022
Jaka powinna być długość artykułu?
Idealna długość artykułu na bloga nie istnieje. Uznaniem czytelników cieszą się zarówno krótkie teksty, jak i te na kilka tysięcy znaków. Długość takiego tekstu zależy w znacznym stopniu od tematyki bloga. Sprawdź, co może wpływać na popularność artykułu?
10 marca 2022