Marketing internetowy
Facebook - o czym musisz wiedzieć, promując firmę?
Facebook coraz częściej stanowi jedno z głównych narzędzi wizerunkowych i promocyjnych w przedsiębiorstwie. Jest darmowy, intuicyjny w obsłudze i przede wszystkim popularny. Jednak kryje on w sobie także wiele pułapek. Sprawdź, jak się przed nimi ustrzec.
22 października 2020
Audyt SEO - czym jest i jakie korzyści z niego płyną?
Czy wiesz, czym jest audyt SEO i na czym dokładnie polega? Jeśli zależy Ci na polepszeniu widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwarki, sprawdź, czym jest, co bada oraz jakie korzyści daje Ci tak kompleksowa analiza strony.
4 lutego 2022
Platforma sklepowa Magento - wady i zalety
Wybór odpowiedniej platformy sklepowej to problem dla wielu posiadaczy sklepów internetowych. Zanim zdecydujesz się ostatecznie, warto wypróbować kilka z nich. Zacznij od Magento! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie są jego wady i zalety.
17 stycznia 2022
Techniki NLP w sprzedaży - czy są skuteczne?
Techniki NLP są używane w wielu dziedzinach życia, także w marketingu, reklamie i sprzedaży. Czy stosowanie ich jest etyczne? Czy przynoszą wymierne korzyści? Warto dowiedzieć się takich rzeczy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 kwietnia 2021
Oprogramowanie dla sklepu internetowego - trudny wybór
E-sklep powinien być funkcjonalny, responsywny, łatwy w użytkowaniu i estetyczny. Żeby móc posiadać te wszystkie cechy, przedsiębiorca musi zainwestować w naprawdę dobre oprogramowanie dla sklepu internetowego. Jak je wybrać?
20 marca 2018
Marketing Automation - aplikacje i narzędzia
Wśród wielu możliwości prowadzenia kampanii marketingowych wyróżnia się działanie określane jako Marketing Automation. Dla wielu osób to pojęcie jest co najmniej niejasne, warto jednak zapoznać się z nim bliżej i poznać zasady jego funkcjonowania.
26 lipca 2018
Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod
Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta.
27 lutego 2020
Czy copywriter jest potrzebny w firmie?
Copywriter to brzmi dumnie i tajemniczo jednocześnie. Ze względu na wzrost zapotrzebowania rynku na różnego typu teksty zawód copywritera można rozumieć obecnie na różne sposoby. Dlatego w tym artykule zastanawiamy się - czym zajmuje się copywriter?
25 stycznia 2021
Pozycjonowanie? Zacznij od profilu na LinkedIn!
LinkedIn już dawno podbił Amerykę i Europę Zachodnią, staje się także coraz bardziej popularny w Polsce. Dowiedz się, jak za pomocą kilku prostych kroków skutecznie wypozycjonować swój prywatny profil na LinkedIn!
13 stycznia 2022
PrestaShop - poznaj zalety i wady platformy sklepowej
Myślisz o rozpoczęciu działalności w sieci? Rozważasz założenie sklepu internetowego, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj jedną z popularniejszych platform sklepowych. Dowiedz się jakie są wady i zalety PrestaShop!
7 lutego 2020
E-commerce - jak sprzedawać w małym sklepie internetowym?
W branży e-commerce sprzedaż jest najważniejszym elementem, celem do którego dążą przedsiębiorcy. Jednak w przypadku e-handlu najpierw trzeba zadbać o konwersję, żeby móc rozwijać sprzedaż. Sprawdź, jak zwiększyć efektywność działań sklepu internetowego!
26 września 2020
Jak zostać copywriterem - poznaj tajniki zawodu!
Zarówno poszukiwania pierwszej pracy, jak i przebranżowienie bywają trudne. Jednak jeżeli wiemy, czym chcemy się zajmować, warto spełniać marzenia. Jak zostać copywriterem? Przeczytaj artykuł i przekonaj się.
31 sierpnia 2021
Linux - co to takiego i czy warto go używać?
Wielu przedsiębiorców rezygnuje z instalacji Microsoftu, stawiając na Linux. Czy Linux naprawdę jest tak skomplikowany, jak mówią niektórzy? No i jaki rodzaj wybrać? Na te i na inne pytania postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.
25 sierpnia 2021
Tautologia i pleonazm - czy copywriter musi pisać poprawnie?
Pleonazm i tautologia - teoretycznie wszyscy wiedzą, że nie powinniśmy ich używać, ale w praktyce bywa różnie. Przede wszystkim dlatego, że nie zdajemy sobie sprawy z tego, że popełniamy błąd logiczny. Sprawdź, jak często posługujemy się masłem maślanym!
26 lutego 2022
Pinterest - jak promować na nim swoje produkty?
Media społecznościowe są obecnie tak samo popularne, jak telewizja i gazety. Umożliwiają nam komunikowanie się, dzielenie opiniami oraz kształtują decyzje zakupowe. Sprawdź, jakie możliwości na rozwój i podniesienie sprzedaży oferuje Ci Pinterest.
14 października 2020