Marketing internetowy
Wystawianie aukcji na Allegro - czy jest opłacalne?
Allegro to jedna z głównych platform sprzedażowych w internecie. Znana jest już chyba przez wszystkich, ale czy wiemy, jak powinno wyglądać wystawianie aukcji na Allegro? Jaką strategię sprzedaży wybrać - kup teraz czy licytacja? Dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Youtuberzy - czy warto w nich inwestować?
Niektórzy twierdzą, że YouTube już niedługo zastąpi telewizję. Filmików jest coraz więcej, tematy obejmują coraz szerszy krąg zagadnień, a twórcy stają się coraz bardziej popularni. Taki stan przyciąga reklamodawców. Czy Youtuberzy to dobra inwestycja?
29 września 2016
Skuteczne case study - 9 złotych zasad tworzenia
Skuteczne case study może pomóc w sprzedaży, tym samym w zdobyciu nowych klientów. Warto pisać studia przypadku ponieważ przynoszą one konkretne korzyści. Do pisania jednak trzeba podejść z głową. Poznaj 9 złotych zasad tworzenia case study!
3 czerwca 2020
Obowiązek informacyjny w sklepie internetowym
E-commerce to branża obwarowana szczególnie dużą liczbą przepisów. Przedsiębiorca musi uważać, żeby nie naruszyć żadnego z nich. Co ciekawe, do najczęściej łamanych należy obowiązek informacyjny w sklepie internetowym. Dlaczego?
14 lutego 2019
Hashtagi jako element komunikacji w mediach społecznościowych
Hashtag to element, który umożliwia zwiększenie zasięgu oraz klikalności wpisu w mediach społecznościowych. Jednak nie wszędzie hashtagi spełniają swoje zadanie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak poprawnie i gdzie należy stosować hashtagi!
4 lutego 2021
Dysk twardy - jak wybrać żeby nie żałować?
Kiedyś dane zapisywano na specjalnych taśmach perforowanych albo na nośnikach zewnętrznych. Obecnie dyski twarde goszczą w zdecydowanej większości elektronicznych gadżetów. Przyjrzyjmy się ich najpopularniejszym modelom. Sprawdź, jak wybrać dysk twardy.
18 listopada 2020
Remarketing - czym jest i na czym polega?
Dynamiczny postęp technologiczny sprawił, że w e-commerce powstają nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców. Kontakt z klientami jest kluczowym czynnikiem sukcesu ale którą metodę dotarcia do nich wybrać? Sprawdź, czym jest remarketing i jak działa!
8 czerwca 2022
Smartfon, tablet, a może notebook - co wybrać?
Smartfon, notebook, tablet - współczesna technologia daje użytkownikom wiele możliwości. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, które narzędzie będzie dla Ciebie najlepsze zarówno w pracy jak i na co dzień.
24 stycznia 2021
E-commerce - jak zadbać o bezpieczeństwo sklepu internetowego?
Popularność e-commerce stale rośnie, a wraz z nią możliwość występowania oszustw. Nie chcesz paść ofiarą wykradania danych osobowych oraz finansowych klientów? Sprawdź, jak zadbać o bezpieczeństwo sklepu internetowego!
8 listopada 2020
Reklamacja i zwrot towaru w sklepie internetowym
Klienci sklepów internetowych mogą zwrócić nabyty towar bez podania przyczyny. Spotkała Cię taka sytuacja? Sprawdź, jak należy zaksięgować reklamację lub zwrot towaru w sprzedaży przez internet! Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
17 stycznia 2022
Język internautów - poznaj popularne zwroty
Twoje stanowisko pracy bądź hobby wymaga kontaktu z internautami? Znasz wszystkie trendy i popularne zwroty tego specyficznego języka? Jeśli nie, z pomocą przychodzą internetowe słowniki! Sprawdź, czym jest język internautów i jak działa!
27 maja 2019
Content marketing – jak tworzyć unikalne treści
Pisanie tekstów jest coraz popularniejsze. Często osoby, które lubią pisać chcą związać się z tym zawodowo. Znacznym problemem może okazać się jednak trudniejsza tematyka. Sprawdź, czym jest content marketing i jak go tworzyć dobrze!
10 stycznia 2018
Przesyłanie informacji handlowej – jak uzyskać zgodę?
Zmiany w prawie konsumenckim mają znaczący wpływ na promocję towaru i usług. Zanim konsument otrzyma za pomocą e-maila ofertę handlową, musi wyrazić zgodę na otrzymywanie tego typu wiadomości. Sprawdź, jak zdobyć zgodę na przesyłanie informacji handlowej!
23 stycznia 2020
Call To Action - skuteczne wezwanie do działania
Podstawą udanego działania marketingowego jest sprowokowanie odbiorców komunikatu do zaangażowania się w akcje promocyjne. Zobacz, jak można to osiągnąć dzięki zamieszczeniu na stronie odpowiednio opracowanemu wezwaniu do działania tzw. call to action.
10 września 2021
Darmowa platforma e-commerce - czy jest dla ciebie lepsza?
Założenie własnego sklepu internetowego wiąże się z wyborem odpowiedniej platformy, na której witryna powstanie. Uważa się, że płatne strony są lepsze, ze względu na duże możliwości. Sprawdź, czy darmowa platforma e-commerce jest odpowiednia dla Ciebie!
28 kwietnia 2022