Marketing internetowy
Apple czy PC - na który komputer się zdecydować?
Szukasz komputera i zależy Ci, żeby wybrać taki, który możliwie najlepiej będzie odpowiadał Twoim potrzebom? Wahasz się, czy wybrać Apple czy PC? Poznaj ich wady oraz zalety i zdecyduj, który z nich jest lepszy dla Ciebie.
10 lipca 2018
Copywriting - jakich trików psychologicznych używać?
Copywriting, mimo że odrobinę niedoceniany, jest niezwykle przydatnym narzędziem, jeśli chodzi o nakłanianie odbiorców do określonych działań. Jak to się dzieje? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj psychologiczne triki, jakich używają corywriterzy!
31 sierpnia 2021
Optymalizacja usability może pomóc e-sklepowi
Ulepszanie strony internetowej e-sklepu i dopasowywanie jej do wymagań i oczekiwań klientów jest koniecznością, jeżeli e-przedsiębiorca chce utrzymać, a nawet zwiększyć poziom sprzedaży. Dowiedz się, jak optymalizacja usability może pomóc e-sklepowi!
10 lipca 2018
Odstąpienie od umowy zawartej w ramach aukcji internetowej
Zawarcie umowy kupna-sprzedaży na aukcjach internetowych wiąże się z niejasnym stanem prawnym. Odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Sprawdź, jakie przepisy regulują te kwestię i jak to wygląda w praktyce.
7 marca 2021
Dywiz, półpauza czy pauza? Sprawdź różnicę
Oddajesz napisany tekst i otrzymujesz poprawki, które nie są dla ciebie zrozumiałe? Twój wielokropek to jednak nie wielokropek, dywizy masz poprawić na półpauzy, ale nie wiesz, co to właściwie jest dywiz? Sprawdź, jak dbać o ortotypografię tekstu!
23 stycznia 2022
Główne błędy pozycjonowania początkującego przedsiębiorcy
Nie wiesz, czym różni się optymalizacja od pozycjonowania? Zastanawiasz się, dlaczego mimo wprowadzenia fraz kluczowych, Twoją stronę przegląda tylko rodzina? Przeczytaj nasz artykuł i Sprawdź, jakie są najczęstsze błędy pozycjonowania stron www!
29 września 2016
Znaczenie description w optymalizacji strony internetowej
Przystępując do optymalizacji stron internetowych należy zwrócić szczególną uwagę na elementy takie jak znacznik title oraz description. Dowiedz się, czym jest description, za co jest odpowiedzialny, gdzie go znaleźć oraz gdzie jest widoczny!
16 czerwca 2021
Przesyłanie informacji handlowej - nieuczciwe praktyki
Niezamówiona korespondencja jest coraz częściej spotykanym zjawiskiem. W wielu krajach stworzono regulacje prawne chroniące internautów przed spamem. Sprawdź, jak uzyskać zgodę na przesyłanie informacji handlowej, by robić to zgodnie z przepisami!
6 września 2021
Reklama graficzna - co robić, by była skuteczna?
Reklama graficzna jest zazwyczaj jednym z elementów całości promocji marki. Jest niezwykle popularna, ale czy w stu procentach skuteczna? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak ją stosować, by dobrze spełniała swoje zadanie!
4 grudnia 2020
Pomysł na e-sklep - tego nie sprzedawaj
Handel internetowy stał się niezwykle popularny, przez co konkurencja na rynku e-commerce znacznie wzrosła. Coraz więcej przedsiębiorców sprzedaje w Internecie. Jeśli chcesz założyć własny e-sklep, dowiedz się, czego lepiej nie sprzedawać w sieci!
7 września 2020
Spam a informacja handlowa - jaka jest między nimi różnica?
Spam określany jest najczęściej jako niechciana bądź niezamówiona informacja handlowa. Czym w świetle prawa jest spam, a czym informacja handlowa? Jakie przepisy regulują te dwa pojęcia? Sprawdź, jakie są między nimi różnice i co je charakteryzuje!
29 września 2020
Bitcoin a e-commerce - czy wirtualna waluta ma szansę w e-handlu?
Czarny Piątek. Dziesiątki sklepów zorganizowały akcję wyprzedażową, podczas której można było płacić wirtualną walutą. Wygląda więc na to, że Bitcoin w e-handlu staje się powoli alternatywą dla elektronicznych przelewów prawdziwymi pieniędzmi.
28 stycznia 2021
Outsourcing marketingu - jak wybrać odpowiedni?
Usługi outsourcingowe to wielkie wsparcie dla firm ze wszystkich branż. Wydaje się, że polskie działalności najchętniej zlecają zewnętrznym podmiotom działania związane z promowaniem marki. Czy outsourcing marketingu ma rację bytu?
24 czerwca 2019
Remarketing - jak sprawić by klient powrócił?
Jak dotrzeć ponownie do potencjalnego klienta i przekonać go do zakupu? Zainteresowanym Google podsuwa swoje narzędzia reklamowe. Sprawdź, czym jest remarketing, jak działa i dlaczego warto z niego korzystać. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
29 września 2016
Inbound marketing - co to jest i jak go wykorzystać?
Inbound Marketing to jedna z koncepcji, która narodziła się i rozwinęła wraz z upowszechnieniem dostępu do sieci internetowej. Polega ona na tym, że celem przestaje być bezpośrednie oddziaływanie na potencjalnych klientów.
30 października 2019