0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Nowe etykiety na produktach spożywczych - wiedz, co jesz!

Pod koniec ubiegłego roku weszło unijne rozporządzenie w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Sprawdź, jakie informacje będą musiały zawierać nowe etykiety na produktach spożywczych.

29 września 2016

Marketing internetowy

Czy kampanie społeczne są opłacalne? (cz.1)

“Wszystko jest na sprzedaż” - śpiewali lata temu muzycy z grupy De Mono. Nawet idee. Bo skoro reklamuje się mydło, dlaczego nie można by promować w podobny sposób organizacji charytatywnej? Dowiedz się, jak przeprowadza się kampanie społeczne!

29 września 2021

Marketing internetowy

Marketing internetowy - jak wykorzystać reklamy online?

Obok platform społecznościowych najlepszymi narzędziami marketingowymi w cyberprzestrzeni są tzw. sieci reklamy, zarządzane przez różne firmy. Taka sieć składa się z setek lub tysięcy atrakcyjnych stron, na których można umieścić swoje reklamy online.

17 grudnia 2017

Marketing internetowy

Praca w niedziele i święta a kodeks pracy

Istnieje wiele zawodów, których wykonywanie łączy się nierozerwalnie z pracą w dni wolne. Jak reguluje to kodeks pracy? Praca w niedziele i święta - czy nie narusza to przepisów? Zobacz, jak reguluje to polskie prawo.

30 czerwca 2021

Marketing internetowy

Brak przesyłki z e-sklepu - co powinieneś zrobić?

Handel internetowy przeżywa prawdziwy rozkwit i nic dziwnego - kupowanie w sieci jest wygodne i szybkie, nie wymaga wizyty w sklepie i zapewnia komfort przesyłki do domu. Co jednak w sytuacji, gdy czas upływa, a brak przesyłki z e-sklepu?

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Porzucony koszyk - jak przedsiębiorca może z nim walczyć?

Porzucony koszyk jest nieodłączną częścią rozwijania się e-commerce w Polsce. Im więcej nowych sklepów internetowych i kont na portalach aukcyjnych, tym więcej niezdecydowanych klientów i właśnie porzuconych koszyków. Jak można sobie z tym radzić?

21 lipca 2018

Marketing internetowy

Jak przygotować dobry opis produktu do e-sklepu

Wbrew pozorom dobry opis produktu zajmuje sprzedawcy lub copywriterowi sporo czasu. Warto wiedzieć, jak powinien wyglądać dobry i skuteczny opis produktu, czym musi się charakteryzować i jak sprawić, żeby się wyróżniał i zachęcał do dokonania zakupu.

29 września 2016

Marketing internetowy

Wymiana, zwrot, reklamacja - odstąpienie od umowy w sklepie online

Obowiązki sprzedającego, jeśli chodzi o odstąpienie od umowy, kształtują się inaczej w przypadku sprzedaży przez internet i sprzedaży stacjonarnej. Co powinien zrobić właściciel e-sklepu, gdy klient chce zwrócić towar? Odpowiedź w artykule.

28 października 2021

Marketing internetowy

Klauzule niedozwolone w regulaminach sklepów internetowych w 2015 r.

Regulamin sklepu internetowego powinien być zredagowany z najwyższa starannością. Często bowiem zdarza się, że znajdują się w nim klauzule niedozwolone , które naruszają prawa konsumenta. Sprawdź, czego nie powinieneś umieszczać w regulaminie e-sklepu!

29 września 2016

Marketing internetowy

Łatwy i przyjemny proces zakupowy w sklepie internetowym

Więcej nie znaczy lepiej, o ile ta teoria nie sprawdza się w obrębie samej oferty to idealnie odnosi się do procesu zakupowego. Twój klient częściej będzie do Ciebie wracał, jeżeli zostanie szybko obsłużony. Sprawdź, co wpływa na proces zakupowy.

30 maja 2017

Marketing internetowy

Sklep internetowy sprzymierzeńcem klienta

Sklep internetowy to obecnie najpopularniejszy pomysł na biznes - brak czasu i wygoda takiego rozwiązania powodują, że klienci coraz chętniej dokonują zakupów przez internet. Co musisz wiedzieć, zanim stworzysz własny e-sklep? Odpowiadamy w artykule!

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak budować kampanie powitalne w e-sklepie?

Odpowiednio przeprowadzone kampanie powitalne mogą zdziałać cuda, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki i poziom sprzedaży w sklepie internetowym. Warto dobrze je przemyśleć i przeprowadzić - przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić!

29 września 2016

Marketing internetowy

Czy CMS jest naprawdę niezbędny w e-commerce?

Zarządzanie stroną internetową nie jest tak proste, jakby mogło się wydawać, a podstawowe czynności jak wprowadzanie opisów produktów, czy aktualizacja oferty wymagają dobrego systemu CMS. Sprawdź, co dzięki niemu możesz zyskać i na co zwrócić uwagę.

5 czerwca 2020

Marketing internetowy

Big data - czy to rewolucja w e-commerce?

Każdy, kto zajmuje się sprzedażą internetową, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są wszelkie informacje dotyczące klientów. Czy można dzięki nim skutecznie planować działania promocyjne i przetwarzać dane w e-commerce? Przeczytaj o Big data.

29 września 2016

Marketing internetowy

Magazynuj i zarabiaj - magazyn w sklepie internetowym

Każdy sklep internetowy potrzebuje innej organizacji przesyłek i przechowywania towarów. Jedni mogą sobie pozwolić na funkcjonowanie z niemal pustym magazynem, inni potrzebują więcej kontroli. Sprawdź, jaki powinien być magazyn w sklepie internetowym.

7 lipca 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów