Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Wygląd sklepu internetowego ma znaczenie? Sprawdź, jak sprzedawać

Każdego roku przybywa sklepów internetowych - od tych małych z rękodziełem, po multibrandy odzieżowe lub elektroniczne. Czy wygląd sklepu internetowego ma znaczenie? Sprawdź, jak zaprojektować sklep, aby użytkownicy nie przeszli do konkurencji.

24 czerwca 2021

Marketing internetowy

Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o cross-channel?

Klienci często kupują w internecie produkty, które oglądali i testowali w sklepach stacjonarnych. Czy wiesz, czym jest to spowodowane? Poznaj efekty cross-channel i zadbaj, by Twoi klienci kupowali u Ciebie.

29 września 2016

Marketing internetowy

Kryzys w mediach społecznościowych - nie daj się zaskoczyć

Kryzys w mediach społecznościowych może spędzić sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Może przydarzyć się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość. Sprawdź, jak nie dać się zaskoczyć i co zrobić, jeśli kryzys jednak wybuchnie.

29 września 2016

Marketing internetowy

3 praktyki w SEO, które przestały być skuteczne

Pozycjonowanie e-sklepu pod kątem SEO to wyzwanie. Trzeba jednocześnie pamiętać o wielu zasadach i dbać o szczegóły. Istnieje wiele teorii, jak skutecznie zaistnieć w wyszukiwarce, jednak wśród nich znajdują się także te nieaktualne. Zobacz, co się zmieni

10 listopada 2018

Marketing internetowy

Jak wypromować bloga w social media?

Oprócz dobrego wypozycjowania bloga warto zadbać o kontakt z czytelnikami - najłatwiej jest to zrobić dzięki social media. Dowiedz się, jak wypromować bloga przez media społecznościowe! Sprawdź, co może Ci w tym pomóc.

18 czerwca 2019

Marketing internetowy

Komunikacja z klientem w sklepie internetowym

W sprzedaży internetowej, komunikacja z klientem różni się znacznie od tej, z którą mamy do czynienia offline. Jednak brak bezpośredniego kontaktu nie znaczy, że nie możemy skutecznie sprzedawać i budować relacji. Poznaj narzędzia komunikacji w e-sklepie.

26 marca 2020

Marketing internetowy

Przetrwaj słabszy okres sprzedaży - wskazówki dla e-przedsiębiorców

W funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa zdarzają się okresy przestoju. E-commerce nie jest wyjątkiem - także tutaj przedsiębiorcy muszą znieść słabszy okres sprzedaży. Dowiedz się, jak przetrwać słabszy okres sprzedażyi nie ponieść start!

7 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Zakupy w internecie wczoraj i dziś

Jak wyglądały początki e-commerce? Kto mógł kupować w pierwszym sklepie internetowym? Czy jeszcze kilka lat temu kupowanie towarów w sieci było bezpieczne? Przeczytaj, jak rozwijał się rynek internetowy! Zobacz, jak zmieniły się zakupy w internecie.

26 lutego 2019

Marketing internetowy

Sprzedaż w modelu subskrypcji - nowość w e-commerce

Rynek e-commerce ciągle się zmienia i ewoluuje, wciąż pojawiają się nowe koncepcje i kierunki. Jednym z najnowszych jest sprzedaż w modelu subskrypcji. Przeczytaj o nowym trendzie w handlu internetowym - sprzedaży w systemie subskrypcji!

16 stycznia 2021

Marketing internetowy

Efekt wow a dostawy! Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Sprawdź, jak skutecznie poprawić UX i wizerunek sklepu poprzez kreatywne podejście do logistyki w swoim biznesie. Zobacz, co można zrobić aby dostawy wpłynęły na sprzedaż w Twoim sklepie online.

29 września 2016

Marketing internetowy

Twitter - polskie przykłady budowania marki osobistej

Twitter jest jednym z najbardziej niedocenianych portali społecznościowych w sieci. Stopniowo jednak nabiera coraz większej popularności nie tylko wśród młodzieży. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak skutecznie promować markę na Twitterze.

29 września 2016

Marketing internetowy

Czym się różnią content marketer i copywriter

Content marketer i copywriter często są ze sobą myleni - przecież obaj pracują w branży reklamowej! To spory błąd - zajmują się oni zupełnie innymi dziedzinami marketingu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czym różnią się te dwa pojęcia!

29 września 2016

Marketing internetowy

Mobilna bramka płatności i panel administratora w e-sklepie

Eksperci szacują, że obecnie aż 54% Polaków dokonuje płatności on-line. Dotpay zauważa, że dziś mobilna bramka płatności na stronie e-sklepu to standard. Oferuje także dostęp do panelu administracyjnego obsługi płatności z poziomu takich urządzeń.

29 września 2016

Marketing internetowy

Jak się zmienia sytuacja na rynku e-commerce

Statystyki pokazują, że polski rynek e-commerce, chociaż coraz bardziej dojrzały, stale, dynamicznie się rozwija. w 2014 roku on-line płaciło już 47% Polaków. Eksperci szacują, że w 2015 roku wartość ta wzrośnie co najmniej do 54%. Dowiedz się więcej!

8 lipca 2022

Marketing internetowy

Chmura obliczeniowa w biznesie - jak ją wykorzystać?

Nie wiesz, czym jest chmura obliczeniowa? Koniecznie powinieneś poznać to nowoczesne narzędzie! Daje ono przedsiębiorcom wiele możliwości i zdecydowanie ułatwia prowadzenie firmy! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

13 października 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów