Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: brak-faktury-jak-zaksiegowac

Artykuły:

Brak faktury a możliwość ujęcia wydatku w kosztach

Podstawowym dokumentem księgowym bez wątpienia jest faktura. Co w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie otrzyma tego dokumentu? Czy brak faktury przekreśla możliwość ujęcia poniesionego wydatku w kosztach podatkowych? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

9 października 2024

Rozliczenie kosztów bez faktury - w jakim przypadku będzie możliwe?

Jednym z najpopularniejszych sposobów udokumentowania transakcji jest wystawienie faktury. Jednak co w przypadku, gdy przedsiębiorca nie otrzyma faktury? Jak powinien ująć taki wydatek w ewidencji? Sprawdź, jak wygląda rozliczenie kosztów bez faktury!

9 września 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów