Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

5 wyników dla tematu: buzz-marketing

Artykuły:

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to przydatne i skuteczne narzędzie marketingowe służące rozprzestrzenianiu dobrego wizerunku marki za pomocą dzieleniu się pochlebnymi opiniami na łamach for internetowych. Jak wykorzystać marketing szeptany w swojej firmie? Przeczytaj!

25 października 2021

Marketing szeptany - czy ma jeszcze sens?

Sprawdź, czym jest marketing szeptany oraz czy jest nadal skuteczne narzędzie w rękach marketingowców? Czy w świecie nasyconym licznymi przekazami reklamowymi taka forma marketingu ma jeszcze sens, czy jest ona zupełnie bezcelowym działaniem?

25 marca 2020

Nietypowe formy promocji firmy, czyli jak się reklamować?

W dzisiejszych czasach firmy stają przed dużym wyzwaniem promocji marki. Jakie są nietypowe formy promocji firmy? Które działania promocyjne są bardziej skuteczne - online czy offline? Jakie są rodzaje reklamy? Przeczytaj i poznaj odpowiedzi na pytania.

26 marca 2018

Marketing szeptany – jak go efektywnie wykorzystać?

Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze produktu lub usługi kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany.

29 grudnia 2017

Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów