Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat jak budować długotrwałe relacje z klientem

Budowanie relacji z klientem. Co kryją w sobie języki miłości?

Budowanie relacji z klientem - skuteczna komunikacja Dla każdej firmy niezwykle ważne jest budowanie relacji z klientem. Nawiązanie kontaktu to tylko pierwszy etap budowania trwałej komunikacji. Dowiedz się, jak mówić do swoich klientów, aby zostali z Tobą jak najdłużej i polecali ją innym. czytaj dalej

Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-commerce

Budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu Czy budowanie długotrwałych relacji z klientem w e-handlu wygląda tak samo, jak w przypadku sprzedaży tradycyjnej? Jak tworzyć relacje, kiedy sprzedaż odbywa się online? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania! czytaj dalej

Opinia klientów e-sklepu, czyli pozycja Twojego biznesu w ich rękach

opinia klientów e-sklepu Opinia klientów e-sklepu to jeden z najważniejszych czynników, który wpływa na doskonalenie Twojej oferty oraz budowanie stabilnej marki. Sprawdź, jak możesz dowiedzieć się, co sądzą klienci i z jakich narzędzi możesz korzystać, aby badać ich opinie. czytaj dalej