Marketing internetowy
Social media, czyli promocja firmy w mediach społecznościowych
Wydawać się może, że w dzisiejszych czasach profil firmy w social mediach jest niezbędny. Jakie korzyści niesie ze sobą taki krok? Czy social media mogą być zagrożeniem? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te oraz inne pytania!
24 czerwca 2019
Psychografia - co musisz wiedzieć o swoich klientach?
Aby dotrzeć do swoich klientów, na początku musisz ich dobrze poznać. Dane demograficzne już nie wystarczają. Dokładniejszą metodą jest psychografia, ponieważ określa ona typy klientów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego o tej metodzie.
5 grudnia 2021
Strategia PR, czyli planowanie działań
Planujesz działania public relations dla swojej firmy? Chcesz polepszyć wizerunek przedsiębiorstwa i pozytywnie wpłynąć na jego komunikację z otoczeniem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać poprawnie przygotowana strategia PR!
12 kwietnia 2021
Opis strony internetowej - jak dokonać optymalizacji pod kątem SEO?
Wybrałeś słowa kluczowe i wstawiłeś linki w innych witrynach? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby Twoja firma była lepiej wypozycjonowana w wyszukiwarkach? Zadbaj o opis strony internetowej, jej tytuł oraz adres URL. Sprawdź, jak to zrobić!
7 czerwca 2022
CRM (Customer Relationship Management) - co to jest?
Prowadzisz firmę? Szukasz sposobów na lepszą organizację i zarządzanie kontaktami z klientami? Sprawdź, na czym polega Customer Relationship Management, czyli popularny CRM. Jakie są jego zalety oraz jak może Ci on pomóc w codziennej pracy.
16 stycznia 2022
Jak zarabiać na blogu - sposób na zarabianie w sieci
Bloger to już coraz częściej nie tylko pasja, lecz także zawód, czasami naprawdę opłacalny. Dlatego też nic w tym dziwnego, że coraz więcej osób zastanawia się, jak zarabiać na blogu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak można zarobić, prowadząc bloga.
13 lutego 2022
Współpraca barterowa sposobem na pustą kieszeń
Brakuje Ci funduszy na rozwój biznesu? Skutecznym rozwiązaniem przy braku środków może okazać się współpraca barterowa! Sprawdź, na czym dokładnie polega i co możesz dzięki niej zyskać. Dowiedz się więcej i wykorzystaj możliwości wymiany!
21 lutego 2022
Analiza SWOT w strategii marketingowej
Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku!
17 stycznia 2022
Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady
Marketing wirusowy to niezwykle ciekawe zjawisko. Nie chodzi tylko o szeroki zasięg takich kampanii marketingowych, ale przede wszystkim o ciekawą, inteligentną i błyskotliwą promocję marki. Jak działać w tym obszarze? Zobacz najciekawsze przykłady.
6 kwietnia 2020
Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!
Czy wiesz jak ważną rolę w strategii promocji marki pełni marketing bezpośredni? Jakie są jego działania? Czy kojarzy się jedynie z nachalnymi telefonami i akwizytorami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polegają takie działania.
7 lipca 2022
Dlaczego warto wiedzieć, co oznacza skrót CMYK?
CMYK jest pojęciem od lat znanym w branży graficznej, bez którego trudno wyobrazić sobie projektowanie i druk materiałów reklamowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest CMYK, skąd pochodzi ten skrót i dlaczego jest taki ważny w projektowaniu.
9 listopada 2021
Marketing sportowy – definicja, rodzaje i przykłady
Marketing sportowy to działania, mające na celu wykorzystanie narzędzi marketingowych do promocji produktów lub usług związanych ze sportem (np. koszulki sportowe, buty). Przeczytaj i sprawdź, czym jest marketing sportowy i jakie są jego rodzaje.
24 maja 2021
Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?
O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy!
27 stycznia 2020
Jakie znaczenie mają kolory w marketingu? Wpływ na reklamę i sprzedaż
Istotną rolę w życiu człowieka odgrywają barwy. Odpowiednie kolory w marketingu i ich sposób zastosowania są równie ważne co chwytliwe hasło i doskonała prezentacja produktu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak dopasować kolorystykę pod swoje produkty!
29 marca 2022
Co to jest brief i jak napisać go poprawnie?
Gdy zaczynasz współpracę z profesjonalną agencją marketingową możesz zostać poproszony o brief. Ułatwi on zleceniobiorcom zrozumienie Twoich wymagań oraz wspólną komunikację. Jak powinien wyglądać taki dokument? Co w nim zawrzeć? Przeczytaj.
7 lipca 2022