Marketing internetowy
Błędy w social media marketingu - jakich działań należy unikać?
Social media to dzisiaj jeden z głównych kanałów komunikacji między firmą a jej klientami. Stąd tak ważna jest strategia działania w serwisach społecznościowych. Dowiedz się, jakie są najczęstsze błędy w social media marketingu i jak ich uniknąć!
18 listopada 2019
Domeny internetowe - jak je wybrać, aby były skuteczne?
Prowadzisz firmę i myślisz nad założeniem dla niej strony internetowej? Chcesz dowiedzieć się, jakie domeny wybrać i jakie będzie dla nich najlepsze rozszerzenie? Sprawdź, jakie domeny internetowe są najbardziej chwytliwe. Odpowiedź w artykule!
20 czerwca 2022
Własna strona internetowa czyli promowanie firmy wśród klientów
Strona internetowa to szybki sposób, by pokazać się naszym potencjalnym klientom w sieci. Czym jest serwis internetowy i jak go zbudować? Jakie systemy zarządzania treścią warto poznać? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!
6 stycznia 2018
Psychografia - co musisz wiedzieć o swoich klientach?
Aby dotrzeć do swoich klientów, na początku musisz ich dobrze poznać. Dane demograficzne już nie wystarczają. Dokładniejszą metodą jest psychografia, ponieważ określa ona typy klientów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się wszystkiego o tej metodzie.
5 grudnia 2021
Strategia PR, czyli planowanie działań
Planujesz działania public relations dla swojej firmy? Chcesz polepszyć wizerunek przedsiębiorstwa i pozytywnie wpłynąć na jego komunikację z otoczeniem? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać poprawnie przygotowana strategia PR!
12 kwietnia 2021
Opis strony internetowej - jak dokonać optymalizacji pod kątem SEO?
Wybrałeś słowa kluczowe i wstawiłeś linki w innych witrynach? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby Twoja firma była lepiej wypozycjonowana w wyszukiwarkach? Zadbaj o opis strony internetowej, jej tytuł oraz adres URL. Sprawdź, jak to zrobić!
7 czerwca 2022
CRM (Customer Relationship Management) - co to jest?
Prowadzisz firmę? Szukasz sposobów na lepszą organizację i zarządzanie kontaktami z klientami? Sprawdź, na czym polega Customer Relationship Management, czyli popularny CRM. Jakie są jego zalety oraz jak może Ci on pomóc w codziennej pracy.
16 stycznia 2022
Jak zarabiać na blogu - sposób na zarabianie w sieci
Bloger to już coraz częściej nie tylko pasja, lecz także zawód, czasami naprawdę opłacalny. Dlatego też nic w tym dziwnego, że coraz więcej osób zastanawia się, jak zarabiać na blogu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak można zarobić, prowadząc bloga.
13 lutego 2022
Współpraca barterowa sposobem na pustą kieszeń
Brakuje Ci funduszy na rozwój biznesu? Skutecznym rozwiązaniem przy braku środków może okazać się współpraca barterowa! Sprawdź, na czym dokładnie polega i co możesz dzięki niej zyskać. Dowiedz się więcej i wykorzystaj możliwości wymiany!
21 lutego 2022
Analiza SWOT w strategii marketingowej
Analiza SWOT to koncepcja teoretyczna, którą powinien poznać każdy, kto pragnie stworzyć pełną, skuteczną strategię marketingową lub wiarygodny biznesplan. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku!
17 stycznia 2022
Marketing wirusowy - najciekawsze przykłady
Marketing wirusowy to niezwykle ciekawe zjawisko. Nie chodzi tylko o szeroki zasięg takich kampanii marketingowych, ale przede wszystkim o ciekawą, inteligentną i błyskotliwą promocję marki. Jak działać w tym obszarze? Zobacz najciekawsze przykłady.
6 kwietnia 2020
Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!
Czy wiesz jak ważną rolę w strategii promocji marki pełni marketing bezpośredni? Jakie są jego działania? Czy kojarzy się jedynie z nachalnymi telefonami i akwizytorami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polegają takie działania.
7 lipca 2022
Dlaczego warto wiedzieć, co oznacza skrót CMYK?
CMYK jest pojęciem od lat znanym w branży graficznej, bez którego trudno wyobrazić sobie projektowanie i druk materiałów reklamowych. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest CMYK, skąd pochodzi ten skrót i dlaczego jest taki ważny w projektowaniu.
9 listopada 2021
Marketing sportowy – definicja, rodzaje i przykłady
Marketing sportowy to działania, mające na celu wykorzystanie narzędzi marketingowych do promocji produktów lub usług związanych ze sportem (np. koszulki sportowe, buty). Przeczytaj i sprawdź, czym jest marketing sportowy i jakie są jego rodzaje.
24 maja 2021
Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?
O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy!
27 stycznia 2020