Marketing internetowy
Skuteczne pozycjonowanie marki to podstawa sukcesu
Dobre pozycjonowanie marki to gwarancja wyróżnienia jej na tle konkurencji. Dzisiaj, gdy rynek jest konkurencyjny, wyróżnienie marki nie jest już takie proste. Jakie są techniki skutecznego pozycjonowania marki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
7 czerwca 2022
Nazwa firmy i jej znaczenie dla wizerunku - najważniejsze informacje
Nazwa firmy jest ważnym elementem wpływającym na jej wizerunek. Nieodpowiednio dobrana może wpłynąć na negatywny odbiór marki lub po prostu jej nieznajomość. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy wybieraniu nazwy firmy.
6 marca 2020
Najlepsze strategie cenowe - przykłady
Wśród wielu strategii prowadzenia biznesu jedne z najważniejszych to strategie cenowe. Właściwa wycena Twoich produktów i usług może wpłynąć na opinie klientów o firmie i zbudować odpowiednią pozycje marki wśród odbiorców. Przeczytaj więcej w artykule.
18 listopada 2020
Ambient marketing - najciekawsze akcje reklamowe
Akcje ambientowe wykorzystują efekt synergii, stając się jednocześnie przekazami wirusowymi, czyli takimi, które są spontanicznie rozpowszechniane przez ludzi z ust do ust lub za pomocą internetu. Dowiedz się, jak działa ambient marketing!
29 listopada 2020
Strategia linkowania - poznaj ją od podszewki (cz. 2)
Prowadzisz stronę internetową swojej firmy? Szukasz sprawdzonych sposobów jej dobrego pozycjonowania? Poznaj wskazówki, jak pozyskiwać wartościowe linki i jaka powinna być Twoja strategia linkowania. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.
4 lutego 2022
Pozycjonowanie strony internetowej - optymalizacja (cz. 1)
Czy pozycjonowanie strony internetowej jest bardzo trudne? Czy koniecznie trzeba zlecić to działanie zewnętrznej agencji interaktywnej? Jak pozycjonować stronę internetową we własnym zakresie! Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na pytania.
12 kwietnia 2022
SEO i SEM - co to takiego jest?
SEO i SEM stają się coraz bardziej popularnymi narzędziami, bez których nie sposób skutecznie promować stronę internetową. Dowiedz się, na czym polega ich działanie oraz w jaki sposób możesz wykorzystać je w efektywnym zarządzaniu treścią w internecie.
31 maja 2022
Instagram - jak szybko zdobyć nowych obserwatorów?
Media społecznościowe są obecnie podstawą marketingu internetowego. Aplikacja Instagram daje wiele możliwości, z których warto korzystać w celu dotarcia do większego grona potencjalnych klientów. Sprawdź, jak szybko zdobyć większą liczbę obserwatorów!
6 maja 2022
Strategia konkurencyjna twojej firmy - przegląd
Strategia konkurencyjna jest elementem badań wielu specjalistów z dziedziny marketingu. Wynikiem tego są trzy klasyfikacje takich strategii. Przedstawiamy je w artykule. Przeczytaj artykuł i sprawdź, która będzie najlepsza dla Twojej firmy.
9 września 2021
Psychologia reklamy - etyczne podejście czy zwykła manipulacja?
Marketing w swoich działaniach inspiruje się wieloma dziedzinami, np. ekonomią lub nauką o ludzkim umyśle. Psychologia reklamy pomaga tworzyć skuteczne i spersonalizowane przekazy promocyjne. Przeczytaj jak działa i jak z niej efektywnie korzystać.
19 listopada 2021
Optymalizacja obrazków za pomocą atrybutów alt i title
Optymalizacja obrazków stała się niezwykle popularna wśród osób, które promują swoje witryny internetowe w sieci. Jest bardzo istotnym elementem w działaniach SEO. Sprawdź, na czym polega optymalizacja obrazków na pomocą atrybutów alt i title.
18 lutego 2022
Programy afiliacyjne - czym są i jak działają ?
Posiadasz stronę internetową i zastanawia Cię, w jaki sposób można dzięki niej zarabiać? Sprawdź, czym są programy afiliacyjne, czy warto z nich korzystać i czy wiąże się z tym ryzyko. Przeczytaj w artykule i dowiedz się wszystkiego na ten temat.
22 czerwca 2022
Marketing szeptany – jak go efektywnie wykorzystać?
Pozytywny wizerunek firmy to podstawowa kwestia przy zdobywaniu zaufania potencjalnych klientów, którzy często przy wyborze produktu lub usługi kierują się opinią i rekomendacją innych osób. Dowiedz się, w jaki sposób może Ci pomóc marketing szeptany.
12 września 2021
Różnice między http a https i ich wpływ na pozycję strony
Skróty http i https pojawiają się przy wpisywaniu adresu strony w wyszukiwarce. Jaka jest różnica pomiędzy http a https? Do czego służą? Co oznaczają i w jaki sposób je można odróżnić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
1 maja 2022
Public relations, czyli kształtowanie wizerunku firmy
Public relations to budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą, a jej klientami. Celem jest stworzenie jak najlepszego wizerunku marki oraz zdobycie akceptacji i wzbudzenie zaufania. Sprawdź, jak public relations może wpłynąć na Twoją firmę!
6 stycznia 2022