Marketing internetowy
Podatki w e-commerce - jaka forma opodatkowania dla e-firm?
Zakładasz firmę, która będzie zajmować się handlem internetowym? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak obliczyć podatki w e-commerce w najczęstszych formach opodatkowania takich jak zasady ogólne, podatek liniowy, ryczałt i karta podatkowa!
11 lutego 2022
Biznes internetowy - jak go zrozumieć i wykorzystać jego potencjał?
Co zrobić, by zrozumieć biznes internetowy i odnieść sukces? Przede wszystkim powinniśmy poznać działanie sieci internetowej i tego, w jaki sposób poruszają się w niej nasi potencjalni klienci. Przeczytaj artykuł, by poznać historię i cechy internetu!
28 czerwca 2019
Strategia firmy internetowej - krok po kroku
Masz własny biznes internetowy? Może dopiero zamierzasz go założyć? Zaplanuj wszystkie niezbędne działania do prowadzenia działalności w sieci i osiągnięcia sukcesu finansowego. Niech Twoja strategia firmy będzie precyzyjna i poprowadzi cię do celu!
27 maja 2020
Modele e-biznesu - poznaj metody zarabiania w sieci
Jeśli planujesz założenie biznesu internetowego albo już taki posiadasz, warto znać modele e-biznesu, na jakich firmy opierają swoją działalność. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jaki model biznesowy możesz wykorzystać, aby zacząć zarabiać w sieci.
26 maja 2020
Sprzedaż w internecie - czy strona WWW jest konieczna?
Sprzedaż w internecie ma swoją specyfikę i charakteryzuje się nieco odmiennymi prawami niż sprzedaż offline. Czy do prowadzenia handlu w sieci potrzebna jest własna strona WWW? Czy pozwala ona zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.
28 lutego 2021
E-handel - czyli jak rozpocząć sprzedaż w handlu internetowym?
Czy wiesz, czym jest e-handel oraz od czego zacząć prowadzenie firmy, której działalność opiera się na handlu internetowym? Jak wyglądają zarobki w świecie e-commerce? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat efektywnej sprzedaży w sieci!
15 czerwca 2022
Zakładanie e-sklepu - od czego zacząć?
Czy do sprzedawania w internecie konieczne jest założenie działalności gospodarczej? Czy zakładanie e-sklepu wymaga dopełnienia wielu formalności? Dowiedz się, jak się do tego zabrać i jakie działania należy podjąć w pierwszej kolejności!
17 września 2021
E-biznes - czyli jak Internet zmienił oblicze firm
Postęp technologiczny i gospodarczy wpłynął w znacznym stopniu na sposób prowadzenia i zarządzania firmą. Czy wiesz, jakie technologie wykorzystują współczesne przedsiębiorstwa w strategii biznesowej? Sprawdź, jak działa nowoczesny e-biznes!
15 marca 2021
Hosting - co to jest i jak wybrać najlepszy dla strony internetowej?
Czy wiesz, co to jest hosting i dlaczego jest niezbędny dla utrzymania Twojej strony internetowej? Zobacz, ile kosztuje, jakie są jego rodzaje i czym powinieneś się kierować przy wyborze hostingu dla Twojej firmowej strony internetowej. Przeczytaj.
27 czerwca 2022
Marketing internetowy - web usability stron internetowych
Strona internetowa powinna być zaprojektowana zgodnie z zasadami web usability. Dzięki temu użytkownik chętniej będzie z niej korzystał i prawdopodobnie jeszcze na nią powróci. Dowiedz się, czego dotyczą te zasady i jak je zastosować na stronie.
17 czerwca 2019
Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II
Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing!
13 lipca 2017
Marketing internetowy - mikrotrendy w marketingu cz. I
Mikrotrendy, mimo że dotyczą małej grupy osób, mają duży wpływ na marketing internetowy. Odpowiednia analiza tych zjawisk daje możliwość wykorzystania szansy i wyprzedzenia konkurencji. Poznaj przykłady mikrotrendów, które wpłynęły na rozwój technologii.
27 marca 2021
Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I
E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu.
26 czerwca 2019
Real-time marketing - szybka reakcja to podstawa!
Szybki, często z dużą dawką humoru, ale przemyślany i zgodny ze strategią marki - to główne hasła, które pozwalają w dużym skrócie opisać real-time marketing. Na czym właściwe polega? Dowiedz się, jak skutecznie komunikować w czasie rzeczywistym.
12 sierpnia 2019
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I
Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy.
12 czerwca 2019