Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.

3 lipca 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I

Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.

22 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II

Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!

12 lipca 2017

Marketing internetowy

Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć

Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka.

20 września 2021

Marketing internetowy

Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?

Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.

6 grudnia 2021

Marketing internetowy

Content marketing, czyli z miłości do jakości

Tworzenie tekstów publikowanych na stronach internetowych, a w szczególności na stronach sklepów online, nie jest rzeczą prostą. Wymaga to dużej wiedzy i zaangażowania. Sprawdź, jak tworzyć wartościową treść, czyli jak robić skuteczny content marketing.

19 maja 2019

Marketing internetowy

RGB - najpopularniejsza paleta kolorów w grafice komputerowej

Model do ustalania przestrzeni barw, określany jako RGB, jest najbardziej popularną paletą kolorów w grafice komputerowej. Czym jest RGB oraz jakie kolory powstają w ramach tej przestrzeni barw? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

20 marca 2022

Marketing internetowy

Banery AdWords - jak je samodzielnie wykonać?

Banery AdWords to jedna z najbardziej znanych form reklamy graficznej w sieci. Do ich wykonania nie jest potrzebna pomoc grafika, można je wykonać samodzielnie. Poznaj darmowe programy, które pozwolą stworzyć proste i skuteczne reklamy graficzne AdWords.

2 lipca 2018

Marketing internetowy

Copywriter – co powinien wiedzieć rozpoczynając pracę?

Rozpoczynasz pracę jako copywriter? Jesteś ciekawy, gdzie zdobywać pierwsze zlecenia oraz co znaczą pojęcia, którymi mogą posługiwać się zleceniodawcy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co każdy początkujący copywriter powinien wiedzieć o swoim zawodzie!

25 stycznia 2021

Marketing internetowy

Mobile marketing - czy warto w niego inwestować?

Mobile marketing to spora część marketingu internetowego. W ostatnich latach coraz bardziej popularny wśród marek chcących dotrzeć również do młodej grupy odbiorców. Czy warto w niego inwestować? Wśród jakich firm sprawdzi się najlepiej? Przeczytaj.

21 czerwca 2017

Marketing internetowy

Marketing bankowy - historia rozwoju

Wraz ze zmianami cywilizacyjnymi na przestrzeni lat, zmieniały się banki oraz ich sposób komunikacji i postępowania z klientem. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest marketing bankowy i jak się zmieniał na przestrzeni lat!

29 maja 2019

Marketing internetowy

Ścieżka konwersji w sklepie internetowym, czyli od produktu do zakupu

Ścieżka konwersji w sklepie internetowym odgrywa niezwykle ważną rolę. Samo przygotowanie optymalnej ścieżki zakupu nie wystarczy. Należy ją systematycznie analizować, aby eliminować błędy. Sprawdź, jakie są najważniejsze zasady przy jej tworzeniu.

6 czerwca 2017

Marketing internetowy

Płatności w e-commerce - bezpiecznie, szybko i tanio

E-sklep rządzi się podobnymi prawami, jak tradycyjny sklep. Decydując się na prowadzenie sklepu online, należy zadbać nie tylko o odpowiednie oprogramowanie, ale również o bezpieczeństwo transakcji. Dowiedz się, jaki system płatności w e-commerce wybrać.

24 maja 2019

Marketing internetowy

Beacony - zobacz, jak skutecznie wykorzystać je w praktyce!

Beacony coraz bardziej wkraczają w nasze codzienne życie. Czym są i w jakich miejscach możemy je spotkać? Czy oprócz szeregu korzyści posiadają wady? Jak wykorzystywać je w biznesie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania!

31 maja 2017

Marketing internetowy

Marketing internetowy - efektywność kampanii marketingowych w sieci

Marketing internetowy w ostatnich latach podniósł swoją rangę. Pojawiło się również nowe podejście do interakcji klienta z marką, czyli Customer Experience Management (CXM). Dowiedz się czym jest CXM i sprawdź skuteczność Twojego marketingu internetowego!

26 czerwca 2019

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów