Marketing internetowy
Real-time marketing - szybka reakcja to podstawa!
Szybki, często z dużą dawką humoru, ale przemyślany i zgodny ze strategią marki - to główne hasła, które pozwalają w dużym skrócie opisać real-time marketing. Na czym właściwe polega? Dowiedz się, jak skutecznie komunikować w czasie rzeczywistym.
12 sierpnia 2019
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I
Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy.
12 czerwca 2019
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II
Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.
3 lipca 2019
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I
Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.
22 stycznia 2022
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II
Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!
12 lipca 2017
Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć
Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka.
20 września 2021
Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?
Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.
6 grudnia 2021
Content marketing, czyli z miłości do jakości
Tworzenie tekstów publikowanych na stronach internetowych, a w szczególności na stronach sklepów online, nie jest rzeczą prostą. Wymaga to dużej wiedzy i zaangażowania. Sprawdź, jak tworzyć wartościową treść, czyli jak robić skuteczny content marketing.
19 maja 2019
RGB - najpopularniejsza paleta kolorów w grafice komputerowej
Model do ustalania przestrzeni barw, określany jako RGB, jest najbardziej popularną paletą kolorów w grafice komputerowej. Czym jest RGB oraz jakie kolory powstają w ramach tej przestrzeni barw? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.
20 marca 2022
Banery AdWords - jak je samodzielnie wykonać?
Banery AdWords to jedna z najbardziej znanych form reklamy graficznej w sieci. Do ich wykonania nie jest potrzebna pomoc grafika, można je wykonać samodzielnie. Poznaj darmowe programy, które pozwolą stworzyć proste i skuteczne reklamy graficzne AdWords.
2 lipca 2018
Copywriter – co powinien wiedzieć rozpoczynając pracę?
Rozpoczynasz pracę jako copywriter? Jesteś ciekawy, gdzie zdobywać pierwsze zlecenia oraz co znaczą pojęcia, którymi mogą posługiwać się zleceniodawcy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co każdy początkujący copywriter powinien wiedzieć o swoim zawodzie!
25 stycznia 2021
Mobile marketing - czy warto w niego inwestować?
Mobile marketing to spora część marketingu internetowego. W ostatnich latach coraz bardziej popularny wśród marek chcących dotrzeć również do młodej grupy odbiorców. Czy warto w niego inwestować? Wśród jakich firm sprawdzi się najlepiej? Przeczytaj.
21 czerwca 2017
Marketing bankowy - historia rozwoju
Wraz ze zmianami cywilizacyjnymi na przestrzeni lat, zmieniały się banki oraz ich sposób komunikacji i postępowania z klientem. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest marketing bankowy i jak się zmieniał na przestrzeni lat!
29 maja 2019
Ścieżka konwersji w sklepie internetowym, czyli od produktu do zakupu
Ścieżka konwersji w sklepie internetowym odgrywa niezwykle ważną rolę. Samo przygotowanie optymalnej ścieżki zakupu nie wystarczy. Należy ją systematycznie analizować, aby eliminować błędy. Sprawdź, jakie są najważniejsze zasady przy jej tworzeniu.
6 czerwca 2017
Płatności w e-commerce - bezpiecznie, szybko i tanio
E-sklep rządzi się podobnymi prawami, jak tradycyjny sklep. Decydując się na prowadzenie sklepu online, należy zadbać nie tylko o odpowiednie oprogramowanie, ale również o bezpieczeństwo transakcji. Dowiedz się, jaki system płatności w e-commerce wybrać.
24 maja 2019