Marketing internetowy
Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II
Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.
3 lipca 2019
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I
Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.
22 stycznia 2022
Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II
Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!
12 lipca 2017
Marka – wszystko, co powinieneś o niej wiedzieć
Dobrze wykreowana marka może być kluczem do sukcesu prowadzonej działalności. Świadomość rzetelnej, godnej zaufania marki sprawia, że klient chętnie do niej wraca i przywiązuje się do niej. Sprawdź, jakie najważniejsze funkcje, rodzaje i role pełni marka.
20 września 2021
Strategia STP - na czym polega i jakie są jej etapy wdrażania?
Dostosowanie działań marketingowych i zrozumienie docelowego rynku to kluczowa kwestia w działaniach firmy. Strategia STP może pomóc w przeprowadzeniu segmentacji rynku i poznaniu naszego klienta. Sprawdź, jakie są korzyści i możliwości tej strategii.
6 grudnia 2021
Content marketing, czyli z miłości do jakości
Tworzenie tekstów publikowanych na stronach internetowych, a w szczególności na stronach sklepów online, nie jest rzeczą prostą. Wymaga to dużej wiedzy i zaangażowania. Sprawdź, jak tworzyć wartościową treść, czyli jak robić skuteczny content marketing.
19 maja 2019
RGB - najpopularniejsza paleta kolorów w grafice komputerowej
Model do ustalania przestrzeni barw, określany jako RGB, jest najbardziej popularną paletą kolorów w grafice komputerowej. Czym jest RGB oraz jakie kolory powstają w ramach tej przestrzeni barw? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.
20 marca 2022
Banery AdWords - jak je samodzielnie wykonać?
Banery AdWords to jedna z najbardziej znanych form reklamy graficznej w sieci. Do ich wykonania nie jest potrzebna pomoc grafika, można je wykonać samodzielnie. Poznaj darmowe programy, które pozwolą stworzyć proste i skuteczne reklamy graficzne AdWords.
2 lipca 2018
Copywriter – co powinien wiedzieć rozpoczynając pracę?
Rozpoczynasz pracę jako copywriter? Jesteś ciekawy, gdzie zdobywać pierwsze zlecenia oraz co znaczą pojęcia, którymi mogą posługiwać się zleceniodawcy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co każdy początkujący copywriter powinien wiedzieć o swoim zawodzie!
25 stycznia 2021
Mobile marketing - czy warto w niego inwestować?
Mobile marketing to spora część marketingu internetowego. W ostatnich latach coraz bardziej popularny wśród marek chcących dotrzeć również do młodej grupy odbiorców. Czy warto w niego inwestować? Wśród jakich firm sprawdzi się najlepiej? Przeczytaj.
21 czerwca 2017
Marketing bankowy - historia rozwoju
Wraz ze zmianami cywilizacyjnymi na przestrzeni lat, zmieniały się banki oraz ich sposób komunikacji i postępowania z klientem. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest marketing bankowy i jak się zmieniał na przestrzeni lat!
29 maja 2019
Ścieżka konwersji w sklepie internetowym, czyli od produktu do zakupu
Ścieżka konwersji w sklepie internetowym odgrywa niezwykle ważną rolę. Samo przygotowanie optymalnej ścieżki zakupu nie wystarczy. Należy ją systematycznie analizować, aby eliminować błędy. Sprawdź, jakie są najważniejsze zasady przy jej tworzeniu.
6 czerwca 2017
Płatności w e-commerce - bezpiecznie, szybko i tanio
E-sklep rządzi się podobnymi prawami, jak tradycyjny sklep. Decydując się na prowadzenie sklepu online, należy zadbać nie tylko o odpowiednie oprogramowanie, ale również o bezpieczeństwo transakcji. Dowiedz się, jaki system płatności w e-commerce wybrać.
24 maja 2019
Beacony - zobacz, jak skutecznie wykorzystać je w praktyce!
Beacony coraz bardziej wkraczają w nasze codzienne życie. Czym są i w jakich miejscach możemy je spotkać? Czy oprócz szeregu korzyści posiadają wady? Jak wykorzystywać je w biznesie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania!
31 maja 2017
Marketing internetowy - efektywność kampanii marketingowych w sieci
Marketing internetowy w ostatnich latach podniósł swoją rangę. Pojawiło się również nowe podejście do interakcji klienta z marką, czyli Customer Experience Management (CXM). Dowiedz się czym jest CXM i sprawdź skuteczność Twojego marketingu internetowego!
26 czerwca 2019