Marketing internetowy
Strona WWW wizytówką Twojego przedsiębiorstwa
Strona www dla przedsiębiorstwa jest dziś absolutnym obowiązkiem i zarazem wizytówką nowoczesnej firmy. Strona internetowa jest niezbędna, by zaistnieć w świadomości klientów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
8 lutego 2022
Fake news w marketingu - czyli dlaczego nas oszukują?
Marketing to sztuka zdobywania zaufania obecnych oraz potencjalnych klientów. Jednak co w sytuacji, gdy znana i lubiana przez nas firma przyznaje się do tego, że nas oszukała? Sprawdź, czym jest fake news w marketingu i jaki może mieć wpływ na klientów.
22 lutego 2019
Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku?
Facebook jest obecnie jednym z głównych sposobów na promowanie firmy, a dla wielu podstawowych działań jest bezpłatnym narzędziem marketingowym. Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku? Dowiedz się, jak przyciągnąć nowych użytkowników?
30 listopada 2020
Virale - czym są i jaką pełnią rolę w marketingu?
Stworzenie reklamy, która zdobędzie miliony udostępnień i odbiorców to sztuka trudna do osiągnięcia. Można jednak wykorzystać wskazówki marketingu wirusowego i udostępnić filmik, który stając się viralem dotrze do milionów. Dowiedz się, czym są virale.
14 sierpnia 2021
Dobry CMS to połowa sukcesu
Czy wiesz, czym jest CMS i jaką rolę pełni w promocji sklepu internetowego? Dowiedz się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru systemu zarządzania treścią dla własnego sklepu. Czy rzeczywiście prowadzenie sklepu online bez dobrego CMS-a jest niemożliwe?
2 czerwca 2020
Logo a logotyp - najbardziej znaczące różnice
Logo to znak charakterystyczny każdej marki. Jest on bardzo często mylony z logotypem, dlatego też należałoby rozróżnić te pojęcia poprzez wskazanie podstawowych rozbieżności między nimi. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym jest logo, logotyp i sygnet.
31 lipca 2021
Identyfikacja wizualna, czyli jak budujemy wizerunek naszej firmy
Na rynku przepełnionym różnymi markami, coraz trudniej wybić się z własnym pomysłem. Jeżeli szukasz sposobu, żeby się wyróżnić i zostać zapamiętanym, odpowiedzią może być odpowiednia identyfikacja wizualna firmy. Co to dokładnie oznacza? Sprawdź.
18 grudnia 2020
Sposoby na reklamę – jak się promować za niewielkie pieniądze?
Decyzja o rozpoczęciu prowadzenia własnej działalności wiąże się dla przedsiębiorcy z wieloma ważnymi obowiązkami. Między innymi właściciel firmy będzie musiał zadbać o jej odpowiednią promocję. Jakie są skuteczne sposoby na reklamę firmy? Sprawdź.
17 listopada 2021
Konto firmowe na wielu portalach społecznościowych - korzyści
Posiadanie przez przedsiębiorstwo oficjalnych kont na dostępnych portalach społecznościowych jest powszechnie akceptowane i lubiane przez użytkowników. Taki zabieg ułatwia konsumentom kontakt z firmą. Co daje konto firmowe na portalu społecznościowym?
22 października 2021
Płeć w e-mail marketingu - newsletter dla kobiet i mężczyzn
Wiele firm już dawno zdało sobie sprawę z tego, że to kobiety podejmują większość decyzji zakupowych. A jak to wygląda w przypadku mailingów - czy płeć w e-mail marketingu ma znaczenie? Jakie czynniki mają wpływ na odbiór treści mailingów? Sprawdź.
9 marca 2018
Wirtualna księgowość - dlaczego warto ją prowadzić?
Podczas codziennej pracy szukamy wygodnych rozwiązań, które oszczędzą nasz czas i fundusze. Jednym z nich może być wirtualna księgowość. Jednak czy sprawdzi się w każdej firmie? Przeczytaj jakie są jej zalety oraz czy pasuje do Twojej działalności.
1 sierpnia 2017
Facebook - tego wystrzegaj się na swoim profilu
Facebook to niekwestionowanie najpopularniejsza platforma społecznościowa. Korzystamy z niej każdego dnia. Należy jednak uważać na to, co udostępniamy na swoich profilach. Niektóre dane, inni mogą wykorzystać na naszą niekorzyść. Sprawdź, jak się chronić.
16 listopada 2020
Mity na temat pozycjonowania stron internetowych (cz. 1)
Chcesz, by Twoja strona znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania w Google? W internecie można znaleźć mnóstwo porad, które dawno nie są już praktykowane w branży SEO. Poznaj najpopularniejsze mity na temat pozycjonowania stron internetowych.
24 stycznia 2020
Mity na temat pozycjonowania stron internetowych (cz. 2)
Mity na temat pozycjonowania wprowadzają w błąd i mogą narobić wiele szkód dla strony. Przyjrzymy się więc bliżej takim określeniom jak: wartości linków, słowa kluczowe, liczba podstron oraz teksty. Jak tak naprawdę wpływają na pozycję witryny? Sprawdź!
24 stycznia 2020
Efektywna sprzedaż przez internet - jak ją prowadzić?
Sprzedaż przez internet posiada wiele tych samych elementów co handel offline, ale jednocześnie ma swoją specyfikę. Czym różnią się oba typy działań? Jak skutecznie sprzedawać w internecie? Przeczytaj artykuł i poznaj metody promocji w e-sklepie.
11 lutego 2022