Prowadzenie biznesu
Crowdsourcing – czym jest i na czym polega?
Crowdsourcing został zdefiniowany w 2006 roku, wydaje się więc pojęciem młodym, jednak idea ta miała zastosowanie już wcześniej. Czym więc jest i na czym polega crowdsourcing? Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się!
17 stycznia 2022
Dyrektywa plastikowa - jakie produkty obejmie zakaz plastiku?
Dyrektywa plastikowa wprowadza zakaz stosowania produktów wykonanych z tworzyw sztucznych. Jakie produkty obejmie unijny zakaz plastiku i od kiedy będzie obowiązywał? Co to oznacza dla biznesu? Czy to koniec sprzedaży plastikowych kubków i siatek?
17 stycznia 2022
Funkcje Snapchata, o których nie wiedziałeś
Snapchat jest wciąż mało popularnym serwisem w Polsce, a szkoda. Warto zwrócić na niego uwagę i poznać przydatne funkcje Snapchata. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka ciekawych możliwości aplikacji wraz z ich praktycznym zastosowaniem.
17 stycznia 2022
Zarządzanie wiedzą i informacją w mniejszych firmach – jak to zrobić?
Żyjemy w czasach, gdzie wiedza i informacja są bardzo cennym towarem. Firmy przetwarzają i gromadzą ogromne ilości danych, jednak nie zawsze wiedzą, jak usystematyzować ten proces. Przeczytaj i dowiedz się, jak powinno wyglądać zarządzanie wiedzą!
17 stycznia 2022
Organizacja zadań - jakie są metody zarządzania czasem?
Na czym polega metoda ALPEN? Jak może nam pomóc matryca Eisenhowera w wyznaczaniu priorytetów? Jak działa metoda Pomodoro? Przeczytaj nasz artykuł, gdzie odpowiadamy na te pytania i poznaj metody zarządzania czasem i wybierz najlepszą dla siebie!
25 czerwca 2022
Aplikacje do zarządzania czasem - jakie wybrać?
Szukamy różnych możliwości organizacji zadań. Aplikacje do zarządzania czasem mogą nam znacznie ułatwić codzienną pracę i koncentrację nad zadaniami. Które z nich warto poznać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedź na to pytanie i dowiedz się więcej!
11 sierpnia 2022
Wyznaczanie celów i droga do ich realizacji
Wyznaczanie celów może sprawić, że nasze działania zyskają sens, a my – więcej motywacji. Jak się do tego zabrać? Dlaczego jest to tak ważne? Jak wykorzystać metodę SMART? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
19 listopada 2021
Błędy w zarządzaniu czasem - jak ich uniknąć?
Jakie błędy w zarządzaniu czasem mogą sprawić, że organizacja pracy i życia prywatnego nie będzie szła po naszej myśli? Czego unikać? Przeczytaj nasz artykuł, poznaj odpowiedzi na te pytania i dowiedz się więcej na temat błędnego zarządzania czasem!
1 listopada 2020
Czym jest ekologia w miejscu pracy i jak ją stosować?
Ekologia w miejscu pracy nie jest już odległym tematem dla wielu firm. Co możemy zrobić, by bardziej dbać o środowisko? O jakich zasadach należy pamiętać? Jak możemy wprowadzić je w naszym miejscu pracy? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedź!
25 czerwca 2022
Konstruktywna krytyka, czyli właściwie jaka?
Zdarza się, że pracownik nie wykonuje swojej pracy tak, jak powinien to robić. W tej sytuacji musimy zwrócić mu uwagę. Jak ją przekazać, by była to konstruktywna krytyka zachęcająca do działania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
5 maja 2021
Maksymalizowanie zysków w przedsiębiorstwie - jak to zrobić?
Maksymalizowanie zysków to główny cel każdego przedsiębiorstwa. Jakie są elementy wpływające na wielkość zysku netto? Jakie czynniki wpływają na maksymalizację zysku? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się wszystkiego na ten temat!
25 czerwca 2022
Poznaj 5 darmowych systemów CRM, które ułatwią Ci pracę
CRM, czyli narzędzie do zarządzania relacjami z kontrahentami, jest niezbędne w każdej firmie, która chce być na bieżąco ze zmieniającymi się wymaganiami klientów. Przedstawiamy 5 darmowych systemów CRM, które usprawnią działanie Twojego biznesu!
2 sierpnia 2022
Różne pokolenia w miejscu pracy – poznaj plusy tej sytuacji!
Różne pokolenia w miejscu pracy nie są niczym niespotykanym, na rynku są obecnie aktywne aż cztery pokolenia! Jakie korzyści daje stworzenie międzypokoleniowego zespołu i czy efektywna współpraca osób w różnym wieku jest możliwa? Przeczytaj o tym!
25 czerwca 2022
Marketing marek luksusowych - krok po kroku
Opracowanie strategii marketingowej wymaga dobrze przemyślanych działań i skrupulatnego ich wdrażania. Ta zasada dotyczy również marek z najwyższej półki, jednak w tym przypadku warto znać kilka reguł. Jak wygląda marketing marek luksusowych? Sprawdź!
5 maja 2020
Obsługa klienta za pomocą maila, czata lub telefonu – co wybrać?
Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji.
15 stycznia 2019