Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat asertywność w pracy

Czym tak na prawdę jest asertywność w biznesie?

Asertywność w biznesie - czym jest? Asertywność w biznesie nierzadko jest postrzegana negatywnie, ponieważ nie wszyscy do końca rozumieją, czym właściwie jest ta cecha. Jaki jest człowiek, który ją posiada? Czy chodzi tylko o umiejętność mówienia „nie”? Przeczytaj w naszym artykule! czytaj dalej

Asertywny menedżer gwarancją efektywnego zespołu

Asertywny menedżer - jakie cechy musi posiadać Firmy prowadząc rekrutację na stanowiska menedżerskie oprócz wiedzy wymagają również posiadania kompetencji miękkich. Wśród nich istotną cechą jest asertywność. Zobacz jakie cechy powinien mieć asertywny menedżer. Sprawdź, czy Ty je posiadasz! czytaj dalej

Asertywność w pracy

asertywność w pracy Masz nawał pracy a szef prosi cię o wykonanie „małego dodatkowego zadanka”. Nie potrafisz mu odmówić, co skutkuje tym, że bierzesz na siebie więcej niż potrafisz udźwignąć. Rozwiązaniem może być asertywność. Sprawdź! czytaj dalej