Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat biuro

Dodatkowe obowiązki dla biur rachunkowych

Dodatkowe obowiązki dla biur rachunkowych Zgodnie z przepisami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z 16 listopada 2000 r. biuro rachunkowe ma pewne dodatkowe obowiązki. Sprawdź, jakie. czytaj dalej
2014-08-21

HR w praktyce

Skuteczny i bezpieczny pracownik - organizacja miejsca pracy

organizacja miejsca pracy Przygotowanie biurka, przy którym pracujemy, ma zasadniczy wpływ na efektywność wykonywania zadań. Wygląd i organizacja miejsca pracy ma też wpływ na sposób postrzegania nas przez innych ludzi. czytaj dalej

Remont pomieszczenia na cele działalności gospodarczej

W jaki sposób należy rozliczyć remont pomieszczenia przeznaczonego na działalność gospodarczą w prywatnym mieszkaniu? czytaj dalej

Pudełkowy savoir-vivre - jak efektywnie pracować w boksach?

Poznaj zasady pracy w boksach, dzięki którym nie zniechęcisz do siebie współpracowników. czytaj dalej