0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: lista-plac-elementy

Artykuły:

Jakie elementy powinna zawierać lista płac?

Lista płac to powszechny dokument księgowy, na podstawie którego księgowane są wynagrodzenia pracowników. Czy jednak każdy przedsiębiorca jest zobowiązany do jej sporządzania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie elementy powinna zawierać lista płac?

7 września 2023

Jak zaksięgować listę płac?

Jak zaksięgować listę płac? To pytanie często nurtuje przedsiębiorców, którzy samodzielnie prowadzą rozliczenia swojego przedsiębiorstwa. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak sporządzić oraz zaksięgować listę płac w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.

24 maja 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów