Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: lista-plac-elementy

Artykuły:

Jakie elementy powinna zawierać lista płac?

Lista płac to powszechny dokument księgowy, na podstawie którego księgowane są wynagrodzenia pracowników. Czy jednak każdy przedsiębiorca jest zobowiązany do jej sporządzania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie elementy powinna zawierać lista płac?

10 września 2024

Jak zaksięgować listę płac?

Jak zaksięgować listę płac? To pytanie często nurtuje przedsiębiorców, którzy samodzielnie prowadzą rozliczenia swojego przedsiębiorstwa. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak sporządzić oraz zaksięgować listę płac w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.

24 maja 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów