Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat multiscreening

Reklama synchroniczna - przyszłość marketingu

Reklama synchroniczna - czym jest ? Reklama synchroniczna jest odpowiedzią na występowanie zjawiska wieloekranowości, które polega na korzystaniu z wielu ekranów jednocześnie. Przeczytaj, czym się charakteryzuje, jak działa i dlaczego przez niektórych nazywana jest reklamą przyszłości. czytaj dalej

Multiscreening - jeden ekran to za mało!

Multiscreening - korzystanie z kilku ekranów w tym samym czasie Multiscreening (po polsku wieloekranowość) staje się codziennością. Oglądając wybrany program coraz częściej sięgamy po drugie urządzenie - śledzimy statystyki meczu, który właśnie oglądamy lub przeglądamy social media w poszukiwaniu ciekawych treści. czytaj dalej