0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Mobilna bramka płatności i panel administratora w e-sklepie

Wielkość tekstu:

Eksperci szacują, że obecnie aż 54% Polaków dokonuje płatności on-line. Co ciekawe, aż 34% internautów płatności on-line dokonuje z poziomu urządzeń mobilnych, o czym informuje nas Raport Cireto „Q1 2015 State of Mobile Commerce”. Dotpay zwraca uwagę, że dziś mobilna bramka płatności na stronie sklepu internetowego to standard, a oprócz tego oferuje także dostęp do panelu administracyjnego obsługi płatności z poziomu takich urządzeń (od smartfona po tablet).

Współczesny użytkownik korzysta z komputerów i urządzeń mobilnych o bardzo różnej rozdzielczości. W związku z tym w branży e-commerce właściciele serwisów on-line i eSklepów, aby nie wypaść z rynku muszą się dostosować do potrzeb konsumenckich. W zasadzie istnieją tylko dwie alternatywy: strona internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych, lub dedykowana aplikacja mobilna. Z perspektywy platformy e-commerce bardzo istotnym jest aby korzystać z operatora płatności internetowych, który dostarcza swoje rozwiązanie w standardzie RWD (Responsive Web Design), czyli umożliwiające swobodny dostęp z rozmaitych urządzeń bez względu na rozdzielczość ekranu. To zarówno mobilna bramka płatności, jak i panelu administracyjnego, co z kolei stanowi ogromne udogodnienie dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie transakcjami.

Mobilna bramka płatności w e-commerce

- Współczesnego konsumenta charakteryzują ciągły ruch i pośpiech. Z tego względu serwisy on-line posiadające rozwiązania zoptymalizowane pod kątem komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych  (tzw. RWD) zwyciężają na rynku. Możliwość dokonywania płatności w sklepie internetowym przy użyciu smartfona zwiększa komfort Płacącego, a sklepowi podnosi konwersję. – mówi Bernadetta Madej, Dyrektor Handlowy, Dotpay - Możliwość zarządzania swoim serwisem chociażby ze smartfona czy tabletu stanowi dodatkowo udogodnienie dla sklepu. – dodaje Bernadeta Madej.

Dziś, w dobie globalizacji, gdy wszelkie odległości skracają się dzięki środkom komunikacji tak w wymiarze transportu, jak i telekomunikacyjno-internetowym trudno wyobrazić sobie e-commerce bez m-commerce. W raporcie „Kupuję w internecie 2014” Gemius wykonanego dla E-Commerce Polska czytamy, że czynnikami, które motywują do zakupów on-line są przede wszystkim czas (86%), szybka dostawa na wskazany adres (81%), łatwość porównywania ofert (81%). Jeśli do tego dodamy możliwość realizacji transakcji z dowolnego miejsca trudno się dziwić popularności płatności on-line, a zwłaszcza tym realizowanym z poziomu urządzeń mobilnych, takich jak mobilna bramka płatności. Trudno też dziwić się temu, że eksperci zwracają uwagę na to jak ważnym jest by serwis i bramka płatności były dostosowane nie tylko pod kątem komputerów stacjonarnych, ale i urządzeń mobilnych.

autor/źródło: www.dotpay.pl

 

mobilna bramka płatności

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów