Marketing internetowy
Różnice między http a https i ich wpływ na pozycję strony
Skróty http i https pojawiają się przy wpisywaniu adresu strony w wyszukiwarce. Jaka jest różnica pomiędzy http a https? Do czego służą? Co oznaczają i w jaki sposób je można odróżnić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
1 maja 2022
Public relations, czyli kształtowanie wizerunku firmy
Public relations to budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą, a jej klientami. Celem jest stworzenie jak najlepszego wizerunku marki oraz zdobycie akceptacji i wzbudzenie zaufania. Sprawdź, jak public relations może wpłynąć na Twoją firmę!
6 stycznia 2022
Jak zaprojektować wizytówkę? Praktyczne porady
Chcesz zadbać o wizerunek swojej firmy? Myślisz o dopracowaniu aspektów wizualnych przedsiębiorstwa? Może wizytówka Twojej firmy potrzebuje odświeżenia? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak zaprojektować wizytówkę, tak aby zawierała niezbędne elementy.
24 marca 2022
Audyt komunikacji marketingowej - niesłusznie pomijany element w marketingu
Większość firm buduje doświadczenie klienta poprzez dopasowaną komunikację marketingową. Jednak, aby zweryfikować jej skuteczność, należy zrobić jej audyt. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czym dokładnie jest audyt komunikacji marketingowej.
17 grudnia 2019
Komputer a mróz - chroń swoje dane w zimie
Niska temperatura może nieodwracalnie uszkodzić Twój komputer! Czy silne mrozy mogą mieć wpływ na sprzęt elektroniczny? Komputer a mróz - czy zachodzi tu jakaś zależność? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te i inne pytania.
17 stycznia 2022
Zalety sklepu internetowego - czy znasz je wszystkie?
Konsumencie przyzwyczajeni są do korzystania ze sklepów stacjonarnych, jednak branża e-commerce zyskuje nieustannie coraz więcej zwolenników. Sprawdź, jakie zalety sklepu internetowego wpływają na tak intensywny rozwój tego segmentu rynku.
17 stycznia 2022
Marketing mix - co to takiego i jak to działa?
Marketing mix powstał dzięki kreatywności i zaangażowaniu pracowników firm, dziś wszyscy możemy z niego korzystać. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym tak naprawdę on polega oraz w jaki sposób umożliwi Tobie polepszenie relacji klient-marka firmy.
27 listopada 2021
Marketing mix - modele 4C i 7C Compass
Wpływ na powstanie nowych koncepcji marketingu miały zarówno praktyki marketingowe, jak i rozwój technologii informacyjnych. W efekcie powstał marketing mix. Czy wiesz, czym są modele 4C I 7C Compass? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule!
7 października 2021
Jak założyć sklep internetowy? - praktyczne wskazówki
Chcesz założyć sklep internetowy? Przed Tobą wiele ważnych decyzji dotyczących sprzedaży produktów, rodzaju witryny, sposobu pozyskiwania klientów oraz logistyki. Sprawdź, jakie rozwiązania należy wybrać. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
28 kwietnia 2022
6 pomysłów na ponowne wykorzystanie treści na Twojej witrynie
Tworzysz wartościowy content, który jest chętnie czytany? Istnieje wiele możliwości na ponowne wykorzystanie treści. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie triki marketingowe możesz zastosować, aby nie duplikować tekstu ale przedstawić go ponownie.
7 lipca 2022
Oferta sprzedażowa - poznaj sekrety skutecznego pisania
Każda oferta sprzedażowa powinna być dobrze przemyślana, aby zachęcić do zakupu. Warto poznać najważniejsze zasady tworzenia takiej oferty, która wyróżni nas na tle konkurencji. Poznaj 5 top reguł pisania treści, które wzmocnią Twoją sprzedaż.
19 czerwca 2019
Blog firmowy jako narzędzie dla przedsiębiorcy
Blog firmowy to wartościowe narzędzie dla przedsiębiorstwa do prowadzenia wszelkiego rodzaju działań reklamowych. Jak powinien być prowadzony blog firmowy, aby zachęcał odbiorców do czytania i obserwowania pojawiających się treści? Odpowiedź w artykule.
17 stycznia 2022
Posty na Instagramie - 5 ciekawych pomysłów!
Każda marka stara się budować i utrzymywać trwałe relacje z klientami. Najczęściej wykorzystuje do tego media społecznościowe, a w tym Instagram. Poznaj ciekawe pomysły na posty na Instagramie i buduj zaangażowanie odbiorców swojej marki.
29 marca 2022
Analiza danych e-commerce - najczęściej popełniane błędy
Analiza danych e-commerce pozwala ocenić obraną strategię działań i podejmować lepsze decyzje. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy analizie danych sklepów internetowych? Sprawdź, czy nie popełniasz ich w swoich badaniach statystycznych.
23 października 2020
Kryzysy w sieci - jak nimi skutecznie zarządzać?
Żyjemy w dobie internetu i szybkiego przepływu informacji. Zarządzając marką, nietrudno więc o kryzysy w sieci. Czy można ich uniknąć? Jak sobie radzić, gdy już powstaną? Dowiedz się, jak działają kryzy w sieci i jak można nad nimi pracować.
23 października 2020