0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: atrybut-nofollow

Artykuły:

Nowe atrybuty linków rel="ugc" i rel="sponsored" - znaczenie i zastosowanie

Nowe atrybuty wprowadzone przez Google rel="sponsored oraz rel="ugc", powodują zmiany i zamęt w e-commerce oraz SEO i optymalizacji stron. Nowe oznaczenia to między innymi walka z wszechobecnym w Internecie SPAMem. Czym charakteryzują się nowe atrybuty?

4 listopada 2021

Linki dofollow i nofollow - dlaczego są takie ważne w pozycjonowaniu?

Atrybuty dofollow i nofollow są przypisywane do linków umieszczanych na stronie. Jest to bardzo istotny element przy pozycjonowaniu serwisów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego tak jest i jaki ma to wpływ na SEO.

24 lutego 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów