Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat budowanie świadomości marki

Branding – budowanie świadomości marki w internecie

Branding - na czym polega? Rozwój przedsiębiorstwa nie jest możliwy bez długotrwałego procesu kreowania marki – brandu. Potrzeba jednak nieco czasu na cały branding oraz przemyślenie, jaka ma być nazwa, hasło przewodnie, logo czy kolorystyka. Dowiedz się więcej. czytaj dalej

Budowanie marki to nie wyłącznie działania PR-owe

Budowanie marki - jak to robić skutecznie? Budowanie marki jest niezwykle istotną kwestią dla każdego przedsiębiorcy. Rozpoznawalność brandu, silna pozycja na rynku oraz kreowanie pozytywnego wizerunku to tylko niektóre z pożądanych przez firmy celów. Dowiedz się jak zrobić to skutecznie! czytaj dalej

Archetypy marki - czym są i jak działają?

Archetypy marki - przykłady Dzisiejsi konsumenci są bardzo wymagający, a co za tym idzie przedsiębiorstwa stoją przed trudnym zadaniem aby ich zadowolić. Dlatego przy budowaniu silnej marki tak ważne są archetypy marki. Czym są archetypy marki? Sprawdź, odpowiedź w artykule! czytaj dalej

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie

branding Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple. czytaj dalej