Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat e-mail marketing

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Database marketing - zautomatyzuj dane o klientach! Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

e-mail marketing - skutecznym narzędziem dla e-commerce Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji? czytaj dalej

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

e-mail marketing Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą. czytaj dalej

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

 Informacja handlowa przez mailing Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku! czytaj dalej

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

e-mail marketing E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu. czytaj dalej

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

mailing Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam . czytaj dalej