0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

26 wyników dla tematu: e-mail-marketing

Artykuły:

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing?

25 września 2016

E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych

Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji?

25 września 2016

E-mail marketing - jaką strategię wybrać?

Specjaliści od planowania kampanii marketingowych zdają sobie sprawę jak ważna jest strategia działań. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę planując mailing i dlaczego e-mail marketing pozbawiony strategii może okazać się katastrofą.

25 września 2016

Poczta elektroniczna - zamówiona i niezamówiona informacja handlowa

Pamiętaj, by nie rozsyłać swoim klientom spamu - to wielki uszczerbek na wizerunku!

7 października 2014

Jak skutecznie wykorzystać e-mail marketing w kampanii?

E-mail marketing to jedno z najczęściej stosowanych narzędzi reklamowych w sieci. Aby stworzyć skuteczną kampanię internetową potrzeba dużo starań i dopracowania wszystkich elementów wchodzących w skład mailingu.

16 grudnia 2013

E-mail marketing (mailing) w przedsiębiorstwie

Wysyłanie wiadomości reklamowych za pośrednictwem poczty elektronicznej to jedna z najpopularniejszych metod dotarcia do klienta z najnowszą ofertą przedsiębiorstwa. Warto przygotować mailing poprawnie, aby nie został potraktowany jako spam .

29 sierpnia 2013

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów