0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: jak-zaksiegowac-liste-plac

Artykuły:

Lista płac w KPiR - jak prawidłowo zaksięgować

Lista płac tworzona jest co miesiąc przez większość przedsiębiorców, aby na jej podstawie wypłacić wynagrodzenia pracownikom. Jak prawidłowo powinna być zaksięgowana lista płac w KPiR? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

4 maja 2021

Lista płac - jak należy zaksięgować w KPiR?

W jaki sposób, zatrudniając pracowników, może zostać zaksięgowana w kosztach uzyskania przychodów lista płac?

29 sierpnia 2017

Jak zaksięgować listę płac?

Jak zaksięgować listę płac? To pytanie często nurtuje przedsiębiorców, którzy samodzielnie prowadzą rozliczenia swojego przedsiębiorstwa. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak sporządzić oraz zaksięgować listę płac w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.

24 maja 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów