3 wyniki dla tematu: obwieszczenie-o-czasie-pracy

Artykuły:

Wycofanie regulaminu pracy – jak przeprowadzić i jak to wpływa na dokumentację pracowników?

Regulamin pracy precyzuje prawa i obowiązki stron stosunku pracy w zakresie porządku w zakładzie. Przepisy wskazują, kiedy wprowadzenie tego aktu jest obligatoryjne. Zmniejszenie zatrudnienia może umożliwić pracodawcy wycofanie regulaminu pracy.

1 grudnia 2025

Obwieszczenie o czasie pracy – kiedy je sporządzić?

Czy obwieszczenie o czasie pracy należy sporządzić zawsze, kiedy u pracodawcy nie obowiązuje regulamin pracy lub zbiorowy układ pracy? Jak powinno wyglądać takie obwieszczanie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

27 sierpnia 2024

Organizacja czasu pracy u małego przedsiębiorcy

Organizacja czasu pracy u małego przedsiębiorcy związana jest z przygotowaniem przez pracodawcę stosownego obwieszczenia. Czy zagadnienie to powinno być ponadto wprowadzone do treści umowy o pracę? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

29 czerwca 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów