0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: potrzeby-klienta

Artykuły:

Design Thinking, czyli jak badać potrzeby klienta i zyskać przewagę na rynku

Dobre produkty i usługi to takie, które rozwiązują problemy użytkowników. Dlatego w biznesie tak ważna jest wiedza o tym, jak badać potrzeby klienta. Sprawdź, jak wykorzystywać współczesne metody projektowe i realizować trafione inwestycje.

6 kwietnia 2020

Jak sprawić, żeby klient odszedł? 10 efektywnych metod

Żeby klient został dobrze obsłużony, bardzo często zostaje zaangażowanych bardzo wiele zasobów firmy. Czy takie działanie jest naprawdę konieczne? Odpowiadamy na to przewrotnie, przedstawiając swego rodzaju antyporadnik właściwej obsługi klienta.

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów