Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat rebranding

Rebranding – sposób na kryzys w firmie czy świadoma zmiana?

Rebranding - dla kogo? Rebranding to proces gospodarczy, którego celem jest zmiana nazwy firmy, image'u produktu lub loga. Celem rebrandingu jest odświeżenie marki, poprzez nadanie jej nowych cech. Sprawdź, na czym polega ten proces czy Twoja firma tego potrzebuje. czytaj dalej

Identyfikacja wizualna firmy - co to jest?

Identyfikacja wizualna - czym jest? O tym, jak ważna jest marka, nie trzeba nikogo chyba przekonywać. Trudno utrzymać dobrą renomę, nie poświęcając czasu na wytworzenie dobrej i spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, czym jest identyfikacja wizualna firmy! czytaj dalej

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie

branding Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple. czytaj dalej

Materiały firmowe budują wizerunek firmy

materiały firmowe Wizerunek firmy to wyobrażenie o przedsiębiorstwie istniejące w jego otoczeniu, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń wywołanych logo i nazwą firmy oraz materiały firmowe, które je zawierają. Dowiedz się więcej o tym, jak wpływają na wizerunek firmy! czytaj dalej

Rebranding - co to znaczy i na czym polega?

Rebranding - co to jest? Rebranding to znaczna modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej. czytaj dalej