Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat segmentacja rynku

Segmentacja rynku dla e-biznesu - kryteria (cz.1)

Segmentacja rynku - czy jest potrzebna? W czasach kiedy marketing nie opiera się już na intensywnej emisji reklamy, bez selekcji odbiorców, ważną rolę w dążeniu do sukcesu pełni segmentacja rynku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega segmentacja rynku dla e-bieznesu! czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 3) - Badania marketingowe - wzorce i procedury segmentacji rynku cz. I

Segmentacja rynku - jak może pomóc Twojej firmie? Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjne komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku. czytaj dalej

Marketing Internetowy (cz. 3) - Badania marketingowe - wzorce i procedury segmentacji rynku cz. II

Segmentacja rynku w oparciu o badania marketingowe W poprzednich częściach cyklu koncentrowaliśmy się na kwestiach teoretycznych procesu segmentacji. W tej części zostanie omówiona segmentacja w odniesieniu do właściwej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak w praktyce dokonać segmentacji! czytaj dalej

Jak odnaleźć niszę rynkową w sprzedaży internetowej?

Sprawdź, co kryje się pod pojęciem niszy rynkowej! czytaj dalej