0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. I

Strategie marketingowe realizowane na dużą skalę pojawiły się wtedy, kiedy rozpowszechniły się mass media pozwalające na docieranie do szerokich grup odbiorców. Poznaj wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing internetowy.

12 czerwca 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - wprowadzenie do marketingu internetowego cz. II

Ostatnie lata to niezwykle dynamiczny rozwój internetu, wzrost jego użytkowników, a co za tym idzie także metod komunikacji marketingowej. Dowiedz się, jaki stosować schemat działań, aby w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing internetowy.

3 lipca 2019

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. I

Zebranie danych to dopiero początek. Kolumny z liczbami i literami trzeba odpowiednio przetworzyć, by odczytać z nich interesujące nas informacje. Badania statystyczne pozwalają wyciągnąć wnioski, niezbędne do oceny przeszłych działań marketingowych.

22 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing Internetowy - badania statystyczne w marketingu cz. II

Warto podkreślić, że e-commerce posiada pewne cechy charakterystyczne, inne niż w przypadku handlu tradycyjnego. E-sklepy mają wysoki popyt potencjalny - czyli liczbę osób, którzy wchodzą na stronę. Jak to wyliczyć? Poprzez badania statystyczne!

12 lipca 2017

Marketing internetowy

Badania statystyczne w marketingu internetowym cz. III

W poprzednich dwóch częściach omówione zostały rodzaje badań statystycznych wraz z ich ogólna charakterystyką. W tym artykule przedstawiamy na konkretnym przykładzie, jak w praktyce wyglądają badania statystyczne i jak je odpowiednio przeprowadzić.

23 października 2020

Marketing internetowy

Marketing internetowy - mikrotrendy w marketingu cz. I

Mikrotrendy, mimo że dotyczą małej grupy osób, mają duży wpływ na marketing internetowy. Odpowiednia analiza tych zjawisk daje możliwość wykorzystania szansy i wyprzedzenia konkurencji. Poznaj przykłady mikrotrendów, które wpłynęły na rozwój technologii.

27 marca 2021

Marketing internetowy

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. I

E-mail marketing jest jednym z bardziej popularnych narzędzi marketingu internetowego. Większość firm wykorzystuje mailing do komunikacji z klientami oraz promocji oferty. Sprawdź, jak powinna wyglądać kampania prowadzona w ramach e-mail marketingu.

26 czerwca 2019

Marketing internetowy

Marketing internetowy - e-mail marketing cz. II

Przed przystąpieniem do stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej należy wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii. Aby mailing okazał się sukcesem, trzeba zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Poznaj zasady tworzenia kampanii e-mail marketing!

13 lipca 2017

Marketing internetowy

Marketing internetowy - web usability stron internetowych

Strona internetowa powinna być zaprojektowana zgodnie z zasadami web usability. Dzięki temu użytkownik chętniej będzie z niej korzystał i prawdopodobnie jeszcze na nią powróci. Dowiedz się, czego dotyczą te zasady i jak je zastosować na stronie.

17 czerwca 2019

Marketing internetowy

Marketing internetowy - social media w marketingu

Najpotężniejszym na świecie portalem społecznościowym jest Facebook. Platforma ta stanowi dzisiaj jeden z kluczowych kanałów komunikacji między firmami i ich klientami. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak w pełni wykorzystywać social media w marketingu!

8 marca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów