0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?

Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej.

18 stycznia 2022

Marketing internetowy

Firma w Google Maps - bądź widoczny w sieci dzięki e-wizytówce

Firma w Google Maps jest usługą pozwalającą na zwiększenie widoczności w sieci. Za pomocą utworzonej e-wizytówki można przedstawić niezbędne informacje dotyczące oferty przedsiębiorstwa i pozyskać nowych klientów. Sprawdź, dlaczego warto z niej korzystać!

1 listopada 2020

Marketing internetowy

Cold email - jak go napisać, by zwrócić uwagę odbiorcy?

Email marketing to wciąż popularna, ale też skuteczna forma komunikacji. Aby wiadomość trafiła do odbiorcy i zyskała jego zainteresowanie, warto znać zasady dotyczące “zimnych maili”. Sprawdź, czym jest cold email i jak go poprawnie napisać!

18 lutego 2022

Marketing internetowy

Jakie posty na Facebooka przyciągają największą uwagę?

Obecność marki w kanałach social media to powszechne zjawisko. W czasach kiedy media społecznościowe są jednym z wiodących form komunikacji z klientem, warto zadbać o profil firmowy. O czym powinny być posty na Facebooka? Poznaj 15 sprawdzonych pomysłów!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Fraza kluczowa ma ważną rolę podczas wyszukiwania stron internetowych

Pozycjonowanie stron jest jednym z działań należących do marketingu internetowego. Z pozycjonowaniem ściśle powiązane są frazy kluczowe, przez które następuje wyszukiwanie stron. Czym jest fraza kluczowa i jak ją odpowiednio dobrać? Dowiedz się więcej!

1 listopada 2020

Marketing internetowy

Jak wykorzystać potencjał Big Data w rozwoju firmy?

Mianem Big Data określa się tendencję do szukania, pobierania, gromadzenia i przetwarzania dostępnych danych. Jest to metoda legalnego gromadzenia informacji z różnych źródeł, a następnie ich analizowania i wykorzystywania do własnych celów. Przeczytaj!

21 sierpnia 2021

Marketing internetowy

Reklama a PR - która forma promocji jest skuteczniejsza?

W dzisiejszych czasach przetrwanie firmy na rynku w dużej mierze zależy od promocji i rozpowszechnienia odpowiedniego wizerunku. Jaka metoda będzie najefektywniejsza? Przeczytaj artykuł i sprawdź zależności, jakie zachodzą w kwestii reklama a PR!

11 sierpnia 2020

Marketing internetowy

Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie?

Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple.

29 marca 2022

Marketing internetowy

Click to Call - czy ten rodzaj reklamy sprawdzi sie w każdym biznesie?

System Google AdWords udostępnia wiele funkcji reklamowych. Jedne są uniwersalne, inne natomiast sprawdzą się jedynie w wybranych przypadkach. Click to Call jest taką opcją. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, kto powinien ją zastosować.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

E-mail marketing - rozwiązanie wątpliwości

E-mail marketing to narzędzie przeznaczone zarówno dla małych, jak i dużych firm. Jak prawidłowo go używać? Jakie elementy powinien zawierać? Co zrobić, żeby wiadomości nie wpadały do spamu? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na wszystkie pytania.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Remarketing AdWords - o czym musisz wiedzieć?

Remarketing Adwords to bardzo rozległy obszar promocji marki i jednocześnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi zwiększających sprzedaż. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak stworzyć taką kampanię oraz jaka strategia będzie najlepsza dla Twojej firmy.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Content marketing w ecommerce – jak content wspiera sprzedaż?

Jednym ze skutecznych trendów w działaniach marketingowych jest content marketing. Narzędzie znajduje szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach biznesu, które wpływają na sprzedaż. Sprawdź, jakie znaczenie ma content marketing w ecommerce!

7 lipca 2022

Marketing internetowy

Księgowość online - dlaczego warto ją sprawdzić?

Księgowość online - zakładasz własny biznes i zastanawiasz co zrobić z księgowością? Nie masz budżetu na księgową i szukasz innego rozwiązania? Przeczytaj artykuł i sprawdź, dlaczego księgowość on-line to najlepsze rozwiązanie

1 grudnia 2021

Marketing internetowy

Co to jest RankBrain i jak działa? - najważniejsze informacje

Google tworzy coraz nowsze aktualizacje, aby jeszcze lepiej sprostać wymaganiom użytkowników. Dzięki temu dopasowuje wyniki wyszukiwania do ich intencji. Używa do tego mechanizmu RankBrain. Czy ma on wpływ na pozycjonowanie? Sprawdź!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

GIF - definicja i przykłady zastosowania w komunikacji firm

GIF-y opanowały internet już jakiś czas temu. Czy wiesz, kiedy to się zaczęło, czym właściwie jest GIF i jak prawidłowo z niego korzystać w komunikacji firmy? Na czym polega jego działanie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

26 marca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów