Marketing internetowy
Jak wykorzystać potencjał Big Data w rozwoju firmy?
Mianem Big Data określa się tendencję do szukania, pobierania, gromadzenia i przetwarzania dostępnych danych. Jest to metoda legalnego gromadzenia informacji z różnych źródeł, a następnie ich analizowania i wykorzystywania do własnych celów. Przeczytaj!
21 sierpnia 2021
Reklama a PR - która forma promocji jest skuteczniejsza?
W dzisiejszych czasach przetrwanie firmy na rynku w dużej mierze zależy od promocji i rozpowszechnienia odpowiedniego wizerunku. Jaka metoda będzie najefektywniejsza? Przeczytaj artykuł i sprawdź zależności, jakie zachodzą w kwestii reklama a PR!
11 sierpnia 2020
Branding - czym jest i w jaki sposób decyduje o sukcesie?
Anonimowe marki to firmy, które niedługo przestaną istnieć na rynku i zostaną wyparte przez konsekwentnie rozwijane spójne brandy. Dowiedz się, czym jest i na czym polega branding, który stoi za sukcesem takich firm jak Google czy Apple.
29 marca 2022
Click to Call - czy ten rodzaj reklamy sprawdzi sie w każdym biznesie?
System Google AdWords udostępnia wiele funkcji reklamowych. Jedne są uniwersalne, inne natomiast sprawdzą się jedynie w wybranych przypadkach. Click to Call jest taką opcją. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, kto powinien ją zastosować.
17 stycznia 2022
E-mail marketing - rozwiązanie wątpliwości
E-mail marketing to narzędzie przeznaczone zarówno dla małych, jak i dużych firm. Jak prawidłowo go używać? Jakie elementy powinien zawierać? Co zrobić, żeby wiadomości nie wpadały do spamu? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na wszystkie pytania.
17 stycznia 2022
Remarketing AdWords - o czym musisz wiedzieć?
Remarketing Adwords to bardzo rozległy obszar promocji marki i jednocześnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi zwiększających sprzedaż. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak stworzyć taką kampanię oraz jaka strategia będzie najlepsza dla Twojej firmy.
17 stycznia 2022
Content marketing w ecommerce – jak content wspiera sprzedaż?
Jednym ze skutecznych trendów w działaniach marketingowych jest content marketing. Narzędzie znajduje szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach biznesu, które wpływają na sprzedaż. Sprawdź, jakie znaczenie ma content marketing w ecommerce!
7 lipca 2022
Księgowość online - dlaczego warto ją sprawdzić?
Księgowość online - zakładasz własny biznes i zastanawiasz co zrobić z księgowością? Nie masz budżetu na księgową i szukasz innego rozwiązania? Przeczytaj artykuł i sprawdź, dlaczego księgowość on-line to najlepsze rozwiązanie
1 grudnia 2021
Jak przeprowadzić dobór próby w tworzeniu ankiety internetowej?
Chcesz przeprowadzić ankietę internetową? Jedną z najważniejszych kwestii podczas przeprowadzania badań jest dobór próby. Jeśli wyniki Twojej ankiety mają być wiarygodne, musisz koniecznie dowiedzieć się, na czym polega dobór próby. Sprawdź!
17 stycznia 2022
Co to jest RankBrain i jak działa? - najważniejsze informacje
Google tworzy coraz nowsze aktualizacje, aby jeszcze lepiej sprostać wymaganiom użytkowników. Dzięki temu dopasowuje wyniki wyszukiwania do ich intencji. Używa do tego mechanizmu RankBrain. Czy ma on wpływ na pozycjonowanie? Sprawdź!
17 stycznia 2022
GIF - definicja i przykłady zastosowania w komunikacji firm
GIF-y opanowały internet już jakiś czas temu. Czy wiesz, kiedy to się zaczęło, czym właściwie jest GIF i jak prawidłowo z niego korzystać w komunikacji firmy? Na czym polega jego działanie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
26 marca 2022
Analiza stron internetowych - jak ją przeprowadzić?
Jak powinna wyglądać odpowiednio przeprowadzona analiza stron internetowych? Na co należy zwrócić uwagę podczas budowy strony i jakie są najczęściej popełniane błędy przy wykonywaniu takiej analizy? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi.
17 stycznia 2022
Kluczowe wskaźniki efektywności w AdWords a skuteczność kampanii
Kampanie reklamowe w Google AdWords uchodzą za skuteczną metodę promocji. Prowadząc kampanię warto zadbać o bieżący monitoring, który określi czy przyjęte działania przynoszą zyski. Przeczytaj, jakie znaczenie mają kluczowe wskaźniki efektywności!
17 stycznia 2022
Grupa docelowa na YouTube - czy jest istotna?
Kiedy budujemy promocję swojej marki, jednym z jej najważniejszych elementów jest właściwe wskazanie odbiorców. Dlatego też grupa docelowa na YouTube jest niezwykle istotna przy tworzeniu reklamy w tym kanale. Sprawdź, jak ją określić!
17 stycznia 2022
Jak zarabiać na własnej stronie internetowej?
Własna strona internetowa to nie tylko hobby - obecnie całkiem dużo osób osiąga właśnie w ten sposób całkiem spore zyski. Czy to trudne? Od czego zacząć? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zarabiać na własnej stronie internetowej.
26 marca 2022