Marketing internetowy
Zapis na newsletter - czyli co zwróci uwagę klienta?
Newsletter to dla wielu firm jeden z głównych kanałów komunikacji z klientami. Jednak jeśli odbiorcy mają chętnie dołączać do Twojej bazy mailingowej, należy stworzyć skuteczny zapis na newsletter. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz w artykule.
17 stycznia 2022
Kalendarz treści - jak zorganizować content marketing?
Kalendarz treści to rozwiązanie dla firm wykorzystujących content marketing w promocji marki. Służy zarządzaniu pracą nad treściami. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka tego typu narzędzi i zdecyduj, które będzie najlepsze dla Twojego biznesu.
17 stycznia 2022
Nagłówki strony i jej struktura w optymalizacji SEO
Jednym z najważniejszych czynników rankingowych on-site branym pod uwagę podczas optymalizacji witryny internetowej jest właściwa struktura nagłówków. Sprawdź, dlaczego nagłówki strony i ich właściwe zastosowanie jest tak ważne w pozycjonowaniu.
27 maja 2022
Promocja firmy - rodzaje skutecznej reklamy
Reklama standardowa offline czy banery i pozycjonowanie w ramach marketingu internetowego - co wybrać? Jaka promocja firmy będzie najskuteczniejsza dla twojego biznesu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie formy reklamy online i offline można stosować!
17 stycznia 2022
Wizja firmy, misja i strategia – czym się różnią i czy są potrzebne?
Misja i wizja firmy tworzą zarys i koncepcję prowadzenia działalności oraz stanowią podstawę do podejmowanych decyzji. Dostosowana do tego strategia daje gwarancję realizacji wyznaczonych celów. Poznaj, czym charakteryzuje się misja, wizja i strategia.
2 lutego 2022
Opis produktu - jak prawidłowo powinien być wykonany?
Jedną z lepszych taktyk na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie internetowym jest stworzenie interesującego opisu produktu. Czy istnieje idealny opis produktu? Jak konstruować opisy, aby zachęcić potencjalnych konsumentów do zakupów? Sprawdź!
18 lutego 2022
Influencer marketing jako wiodący trend w branży a Tinder
Poleganie na opinii zaufanej osoby to czynnik, który często wykorzystują marki, chcąc budować swoją świadomość. W myśl tej zasady influencer marketing staje się coraz popularniejszym trendem. Sprawdź, jak jego potencjał w kampanii wykorzystał Tinder.
17 stycznia 2022
Copywriter - jakich błędów musi unikać w tworzeniu treści?
Istnieje przekonanie, że copywriter musi mieć lekkie pióro, ale już niekoniecznie władać poprawną polszczyzną. Czy można jednak stworzyć dobry materiał robiąc błędy? Sprawdź, jak pisać dobre teksty i co zainteresuje odbiorcę, a co z pewnością odstraszy?
17 stycznia 2022
Oferta handlowa jako wizytówka firmy - jak można nią zdobyć klientów?
Oferta handlowa stanowi podstawowy element działalności dla wielu firm. Dzięki niej można bowiem przedstawić firmę i pozyskać nowych klientów. Jak napisać skuteczną ofertę handlową? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
25 kwietnia 2022
Wpływ portali społecznościowych - zagrożenie czy ogromne możliwości?
Co roku zwiększa się liczba użytkowników sieci społecznościowych. Ma to ogromny wpływ na kształtowanie się relacji międzyludzkich oraz na sposób działania firm. Czy wpływ portali społecznościowych może całkowicie odmienić naszą rzeczywistość?
17 stycznia 2022
Marketing treści - czyli jak content zmienił oblicze internetu
Z biegiem lat zmienia się sposób, w jaki korzystamy z internetu. Chcemy w kilka sekund wyszukiwać aktualne informacje bez względu na porę dnia czy miejsce. Przeczytaj, jak ewoluował marketing treści i jakie wymagania stawiają teraz czytelnicy.
17 stycznia 2022
Google Authenticator - dwuetapowa gwarancja bezpieczeństwa
Google Authenticator to aplikacja mobilna na Androida, która pozwoli Ci na zabezpieczenie dostępu do wielu serwisów internetowych, z których na co dzień korzystasz. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa dwuetapowe logowanie z Google Authenticator.
17 stycznia 2022
Nowe formy reklamy - co jeszcze oferuje nam branża marketingowa?
Każdego dnia internauci atakowani są tysiącami reklam - w formie banerów, pop-upów i innych, często denerwujących wynalazków. Zamiast tego nowe formy reklamy stawiają na pasywne działania, czyli inaczej mówiąc-Inbound Marketing. Sprawdź, na czym polega.
17 stycznia 2022
Słowa kluczowe - jak dobrać odpowiednie?
Słowa kluczowe pełnią bardzo ważną funkcję w każdym tekście. Dobór odpowiednich to pierwszy krok do zoptymalizowania i wypozycjonowania danego tekstu w internecie. Dlaczego wybór słów kluczowych jest taki ważny? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Strategia komunikacji marki na Facebooku - o czym musisz wiedzieć?
Posiadanie firmowego fanpage'a to konieczność, jeśli chce się zaistnieć w świecie internetu. Czy wiesz, że dopiero odpowiednia strategia komunikacji marki pozwoli Ci osiągnąć zadowalające rezultaty? Sprawdź, od czego zacząć i jak prowadzić stronę na FB.
10 maja 2022