Marketing internetowy
Event marketing jako dobry PR dla Twojej firmy
Działania public relations już na stałe wpisały się w strategię biznesową firm. W celu budowania świadomości marki i jej pozytywnego wizerunku skutecznym do tego narzędziem jest event marketing. Czym się charakteryzuje i jakie są jego zalety? Przeczytaj!
17 stycznia 2022
Czym są ciasteczka cookies i jakie jest ich znaczenie?
Wbrew nazwie nie ma to najmniejszego związku z wyrobami cukierniczymi. Cookies to bowiem maleńkie pliki, które bardzo ułatwiają nam życie, jednocześnie stwarzając spore zagrożenie dla prywatności. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
30 maja 2022
Marketing relacji - zaprzyjaźnij się z klientem!
Jak sama nazwa wskazuje, w tym podejściu najważniejsza jest relacja - mocna więź z konsumentem. Każdy właściciel przedsiębiorstwa powinien wiedzieć, czym jest marketing relacji - aktualny, uniwersalny standard, którego nie wolno lekceważyć.
23 maja 2019
Google AdWords i linki sponsorowane czy pozycjonowanie - co wybrać?
Już od uruchomienia strony internetowej jej właściciele rozpoczynają działania zmierzające do osiągnięcia wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Najczęściej w grę wchodzą linki sponsorowane Google AdWords lub pozycjonowanie. Którą metodę wybrać?
25 czerwca 2022
Copywriting - poznaj zawód na miarę XXI wieku
Copywriting to w ostatnich latach bardzo popularny, ale również bardzo poszukiwany zawód. Dobrze napisane, merytoryczne teksty pomogą wysoko wypozycjonować stronę w wyszukiwarkach internetowych. Przeczytaj, kim jest copywriter i jak nim zostać.
17 stycznia 2022
Historia powstania Internetu - czy wiesz skąd wzięła się sieć?
Jak wyglądałby dzisiejszy świat bez Internetu? Jakie były początki powstawania internetu? Co miało wpływ na jego powstanie i gdzie się wszystko rozpoczęło? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak kształtowała się historia powstania Internetu?
17 stycznia 2022
Marketing narracyjny - opowiedz historię swojego sukcesu
W jaki sposób marketing narracyjny może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy? Czy wiesz, jak w fascynujący sposób opisać własne produkty, aby były atrakcyjne dla potencjalnych nabywców? Sprawdź! Odpowiedzi na pytania znajdziesz w naszym artykule!
17 stycznia 2022
Hashtag – czym dokładnie jest i do czego służy?
Hashtagi już od lat podbijają portale społecznościowe. Służą wyszukiwaniu konkretnych tematów, ale pomagają także w kampaniach reklamowych. Czy jednak wiesz, czym dokładnie jest hashtag i jak używać go prawidłowo? Dowiedz się więcej czytając nasz artykuł!
18 lipca 2022
Jak przyspieszyć komputer i zrobić to skutecznie?
Każdy komputer z czasem zwalnia tempo pracy. Nie zawsze jednak pozostawia to użytkownika obojętnym - to narzędzie pracy dla większości z nas. Jak przyspieszyć komputer? Przeczytaj nasz artykuł i poszerz swoją wiedzę na ten temat!
12 września 2021
RODO a działania marketingowe - co spowodowały nowe zmiany prawne?
Nowa ustawa o ochronie danych osobowych odbiła się szerokim echem w każdej gałęzi biznesu, szeroko pojętej reklamie także. Rodo a działania marketingowe - co warto wiedzieć jako osoba planująca i nadzorująca przebieg kampanii? Dowiedz się więcej!
1 listopada 2020
Czym jest rebranding - co dokładnie znaczy to pojęcie?
Czym jest rebranding? To modyfikacja któregoś (lub wszystkich) z elementów składowych marki. W artykule opowiemy o tym, czy rebranding jest dobrowolnym kierunkiem rozwoju, czy raczej pewnym sposobem na wyjście z trudnej sytuacji rynkowej.
18 stycznia 2022
Firma w Google Maps - bądź widoczny w sieci dzięki e-wizytówce
Firma w Google Maps jest usługą pozwalającą na zwiększenie widoczności w sieci. Za pomocą utworzonej e-wizytówki można przedstawić niezbędne informacje dotyczące oferty przedsiębiorstwa i pozyskać nowych klientów. Sprawdź, dlaczego warto z niej korzystać!
1 listopada 2020
Cold email - jak go napisać, by zwrócić uwagę odbiorcy?
Email marketing to wciąż popularna, ale też skuteczna forma komunikacji. Aby wiadomość trafiła do odbiorcy i zyskała jego zainteresowanie, warto znać zasady dotyczące “zimnych maili”. Sprawdź, czym jest cold email i jak go poprawnie napisać!
18 lutego 2022
Jakie posty na Facebooka przyciągają największą uwagę?
Obecność marki w kanałach social media to powszechne zjawisko. W czasach kiedy media społecznościowe są jednym z wiodących form komunikacji z klientem, warto zadbać o profil firmowy. O czym powinny być posty na Facebooka? Poznaj 15 sprawdzonych pomysłów!
17 stycznia 2022
Fraza kluczowa ma ważną rolę podczas wyszukiwania stron internetowych
Pozycjonowanie stron jest jednym z działań należących do marketingu internetowego. Z pozycjonowaniem ściśle powiązane są frazy kluczowe, przez które następuje wyszukiwanie stron. Czym jest fraza kluczowa i jak ją odpowiednio dobrać? Dowiedz się więcej!
1 listopada 2020