Marketing internetowy
Link building - jak pozyskać linki zewnętrzne
Linki zewnętrzne umieszczone na popularnych stronach internetowych pozytywnie wpływają na wiarygodność naszej witryny w Google. Warto zadbać o to, aby były to tzw. linki mocne. Czym są takie linki i jak je pozyskać, aby wzmocnić pozycję strony? Sprawdź!
15 lipca 2022
Linki dofollow i nofollow - różnica
Na pozycję w Google składa się wiele aspektów, których nie powinniśmy lekceważyć, jeśli chcemy wypracować wysoką pozycję w tej wyszukiwarce. Przykładem jest link building oraz stosowanie odpowiednich atrybutów. Linki dofollow i nofollow - czym się różnią?
15 lipca 2022
Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO?
Hosting to usługa umożliwiająca opublikowanie strony www w Internecie. Firma hostingowa udostępnia zasoby serwera, którego zadaniem jest m.in. utrzymywanie stron internetowych, a także obsługa poczty elektronicznej. Czy hosting ma wpływ na SEO? Sprawdź!
7 kwietnia 2022
Marketing narracyjny w promocji produktów
Choć marketing narracyjny stanowi jedną z najtrudniejszych do stworzenia form reklamy, tak jest to jednocześnie jedna z najskuteczniejszych metod, na których warto opierać kampanie marketingowe firmy. Jak opowiadać wzbudzające emocje historie? Sprawdź!
1 czerwca 2022
Obrazki i grafiki w content marketingu czyli jak wykorzystać visual marketing
Umieszczenie grafik w tekście powoduje wzrost współczynnika klikalności o 47%. To jedne z nielicznych danych, które dowodzą, jak istotny jest visual marketing. Właśnie dlatego grafika powinna stać się nieodłącznym elementem podczas tworzenia contentu!
22 czerwca 2022
Artykuły sponsorowane - rodzaje i formy
Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy natywnej, czyli subtelnej. Mają one na celu opisanie jakiegoś zagadnienia przy jednoczesnym wskazaniu na konkretną markę, produkt lub usługę. Jak wykorzystać ich potencjał w strategii content marketingu? Sprawdź!
22 maja 2022
Mobile copywriting, czyli jak pisać na smartfony i tablety?
Z każdym rokiem coraz większa liczba osób konsumuje treści internetowe z poziomu urządzeń mobilnych. Zła wiadomość jest taka, iż tacy użytkownicy wymagają więcej. Poszukują oni jasnej i szybkiej odpowiedzi. Sprawdź, czym jest mobile copywriting!
16 lutego 2022
Czym w marketingu jest Buyer Persona?
Buyer Persona to profil Twojego wymarzonego klienta, do którego chcesz dotrzeć z przekazem marketingowym i zachęcić go do zakupu. Określenie persony zakupowej pozwala m.in. tworzyć skuteczniejsze komunikaty. Jak stworzyć Buyer Personę? Sprawdź!
22 maja 2022
Jaka powinna być długość artykułu?
Idealna długość artykułu na bloga nie istnieje. Uznaniem czytelników cieszą się zarówno krótkie teksty, jak i te na kilka tysięcy znaków. Długość takiego tekstu zależy w znacznym stopniu od tematyki bloga. Sprawdź, co może wpływać na popularność artykułu?
10 marca 2022
Duplicate content w seo - popraw wyniki wyszukiwania
Duplicate content, czyli inaczej duplikacja treści, to wykorzystanie tekstu, który znajduje się już na innych witrynach internetowych. Ważne jest zapobieganie temu zjawisku, ponieważ ogranicza ono pozycjonowanie strony w Google. Jak to zrobić? Sprawdź!
16 listopada 2021
Jak tworzyć dobre nazwy sklepów internetowych - wskazówki
To co wyróżnia niektóre sklepy internetowe w sieci to często chwytliwa nazwa. Jak w takim razie tworzyć nazwy sklepów w taki sposób, żeby przyciągały uwagę i zostawały w pamięci klientów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
8 listopada 2021
Współczynnik konwersji - jak go optymalizować i dlaczego jest ważny?
Współczynnik konwersji jest bardzo ważny w określeniu, czy obrany cel został osiągnięty. Czym jest współczynnik konwersji, jak się go oblicza, dlaczego jest ważny i jak go poprawić? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w artykule!
10 lutego 2022
Treści wizualne niezbędnym elementem strategii Content Marketingu
Obraz, grafika, film video, zdjęcie, mem czy infografika stają się coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej. Sprawdź, co sprawia że treści wizualne odgrywają tak istotną rolę w procesie przekazywania i zapamiętania informacji.
9 listopada 2021
Duży potencjał SEO na stronie - jak go stworzyć?
Stworzenie strony, która będzie posiadać duży potencjał SEO wymaga dużej wiedzy i umiejętności, jednak opracowując strategie pozycjonowania strony internetowej należy się uzbroić głównie w czas. Jak stworzyć dobrze wypozycjonowaną stronę internetową?
8 listopada 2021
Content repurposing
Marketingowcy, którzy szukają nowych treści często sięgają po taką praktykę jak content repurposing by odświeżyć informacje na stronie oraz pojawiać się wyżej w rankingach Google. Zastanawiasz się na czym polega ta praktyka i co może Ci dać? Przeczytaj!
8 listopada 2021