Marketing internetowy
Artykuły sponsorowane - rodzaje i formy
Artykuły sponsorowane to rodzaj reklamy natywnej, czyli subtelnej. Mają one na celu opisanie jakiegoś zagadnienia przy jednoczesnym wskazaniu na konkretną markę, produkt lub usługę. Jak wykorzystać ich potencjał w strategii content marketingu? Sprawdź!
22 maja 2022
Mobile copywriting, czyli jak pisać na smartfony i tablety?
Z każdym rokiem coraz większa liczba osób konsumuje treści internetowe z poziomu urządzeń mobilnych. Zła wiadomość jest taka, iż tacy użytkownicy wymagają więcej. Poszukują oni jasnej i szybkiej odpowiedzi. Sprawdź, czym jest mobile copywriting!
16 lutego 2022
Czym w marketingu jest Buyer Persona?
Buyer Persona to profil Twojego wymarzonego klienta, do którego chcesz dotrzeć z przekazem marketingowym i zachęcić go do zakupu. Określenie persony zakupowej pozwala m.in. tworzyć skuteczniejsze komunikaty. Jak stworzyć Buyer Personę? Sprawdź!
22 maja 2022
Jaka powinna być długość artykułu?
Idealna długość artykułu na bloga nie istnieje. Uznaniem czytelników cieszą się zarówno krótkie teksty, jak i te na kilka tysięcy znaków. Długość takiego tekstu zależy w znacznym stopniu od tematyki bloga. Sprawdź, co może wpływać na popularność artykułu?
10 marca 2022
Duplicate content w seo - popraw wyniki wyszukiwania
Duplicate content, czyli inaczej duplikacja treści, to wykorzystanie tekstu, który znajduje się już na innych witrynach internetowych. Ważne jest zapobieganie temu zjawisku, ponieważ ogranicza ono pozycjonowanie strony w Google. Jak to zrobić? Sprawdź!
16 listopada 2021
Jak tworzyć dobre nazwy sklepów internetowych - wskazówki
To co wyróżnia niektóre sklepy internetowe w sieci to często chwytliwa nazwa. Jak w takim razie tworzyć nazwy sklepów w taki sposób, żeby przyciągały uwagę i zostawały w pamięci klientów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
8 listopada 2021
Współczynnik konwersji - jak go optymalizować i dlaczego jest ważny?
Współczynnik konwersji jest bardzo ważny w określeniu, czy obrany cel został osiągnięty. Czym jest współczynnik konwersji, jak się go oblicza, dlaczego jest ważny i jak go poprawić? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w artykule!
10 lutego 2022
Treści wizualne niezbędnym elementem strategii Content Marketingu
Obraz, grafika, film video, zdjęcie, mem czy infografika stają się coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej. Sprawdź, co sprawia że treści wizualne odgrywają tak istotną rolę w procesie przekazywania i zapamiętania informacji.
9 listopada 2021
Duży potencjał SEO na stronie - jak go stworzyć?
Stworzenie strony, która będzie posiadać duży potencjał SEO wymaga dużej wiedzy i umiejętności, jednak opracowując strategie pozycjonowania strony internetowej należy się uzbroić głównie w czas. Jak stworzyć dobrze wypozycjonowaną stronę internetową?
8 listopada 2021
Content repurposing
Marketingowcy, którzy szukają nowych treści często sięgają po taką praktykę jak content repurposing by odświeżyć informacje na stronie oraz pojawiać się wyżej w rankingach Google. Zastanawiasz się na czym polega ta praktyka i co może Ci dać? Przeczytaj!
8 listopada 2021
Język korzyści - czyli jak mówić, żeby sprzedać?
Kiedy opisujemy produkt lub usługę powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na to, w jaki sposób to robimy. Od tego bowiem zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy nie. Poznaj język korzyści, który pomoże Ci lepiej zaprezentować swoją ofertę.
17 stycznia 2022
Jak skrócić czas ładowania strony internetowej?
Czas ładowania strony internetowej ma wpływ ilość jej odwiedzin oraz pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Z tego względu ważne jest by czas, w którym się ładuje był możliwe jak najkrótszy. Zobacz, jak szybko ładuje się Twoja strona i zoptymalizuj czas!
29 października 2021
Jak zaprojektować skuteczny landing page?
Dobrze zaprojektowany landing page będzie korzystnie przekładał się na konwersję strony internetowej, ale by spełniał swoje zadanie musi być odpowiednio zaprojektowany. Czy wiesz jakie czynniki wpływają na dobrze zaprojektowany landing? Przeczytaj!
25 czerwca 2022
Co to jest marketing szeptany?
Marketing szeptany to przydatne i skuteczne narzędzie marketingowe służące rozprzestrzenianiu dobrego wizerunku marki za pomocą dzieleniu się pochlebnymi opiniami na łamach for internetowych. Jak wykorzystać marketing szeptany w swojej firmie? Przeczytaj!
25 lipca 2022
Marketing społecznościowy - jak nim zarządzać?
Media społecznościowe, jeśli zostaną wykorzystane w odpowiedni sposób mogą być znakomitym sposobem do promocji i reklamy firmy. Czy wiesz, czym jest marketing społecznościowy, jakie portale najlepiej wykorzystać w marketingu i jak ich używać? Przeczytaj!
25 czerwca 2022