Marketing internetowy
Strategia cenowa - niedoceniony element planowania strategicznego
Czym jest strategia cenowa? W jaki sposób przedsiębiorstwa ustalają ceny na oferowane produkty? Dlaczego warto tworzyć przemyślaną strategię cenową oraz w jaki sposób to zrobić? Zapoznaj się z tematyką ustalania cen na oferowane produkty i usługi!
23 grudnia 2021
Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?
Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.
7 lipca 2020
Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi
Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać!
22 listopada 2021
Serwis contentowy – czym jest i co możesz dzięki niemu zyskać
W internecie powstają coraz to nowe kanały komunikacji. Przekaz należy dostosować do każdego z nich. Jednym najbardziej korzystnych przykładów dla firm jest serwis contentowy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dlaczego firmy powinny taki prowadzić.
7 lipca 2022
Content marketing – czym jest i jak go tworzyć?
Content marketing pozwala zwiększyć ruch na naszej stronie. Obecnie jest to jedno z najbardziej skutecznych działań prowadzących do lepszej pozycji w sieci. Jeśli prowadzisz stronę internetową lub bloga koniecznie zainteresuj się tym tematem.
17 stycznia 2022
Public Relations w Internecie, czyli e-PR
Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci jest teraz koniecznością, jeżeli chcemy przegonić konkurencję. Internetowe Public Relations i dobrze przygotowana strategia pomogą nawet małym przedsiębiorstwom. Sprawdź, czym jest e-PR i jakie działania obejmuje.
17 stycznia 2022
Ambush marketing - na czym polega reklama z zasadzki?
W reklamie można wyróżnić trzy rodzaje działań - legalne, nielegalne oraz balansujące na granicy tych dwóch pojęć. Ambush marketing, zwany też marketingiem podstępnym, jest reprezentantem ostatniej kategorii. Czego dotyczy i jak go stosować? Sprawdź!
4 czerwca 2019
Czy wiesz, kim jest trendsetter?
Jaka jest różnica między trendsetterem a influencerem? Trendsetter ustala trendy, kreuje potrzeby, a ostatecznie wpływa na decyzje zakupowe odbiorców marki. Czy współpraca z nim może okazać się dla firmy opłacalnym marketingiem rekomendacji? Sprawdź!
5 lutego 2022
Firmowy profil na Facebooku - porady i wskazówki
Firmowy profil na Facebooku może być dla wielu przedsiębiorstw dobrym rozwiązaniem. Upowszechnia wiedzę o marce, nadaje jej bardziej ludzkie oblicze, pozwala się zintegrować z klientami. Dowiedz się więcej na temat plusów posiadania firmowego konta!
9 lutego 2022
Sklep B2B i B2C – jakie są między nimi różnice?
B2B i B2C to dwa rodzaje prowadzenia sklepu internetowego. Brzmią podobnie, ale istnieje szereg różnic między sposobami ich funkcjonowania. Jakie to różnice? Jak zarządzać poszczególnymi modelami działań? Przeczytaj nasz artykuł i i dowiedz się więcej.
14 grudnia 2021
Marketing doświadczeń - kiedy marka pozwala się dotknąć?
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że konsument może działać w sposób nieracjonalny? Czy możesz to wykorzystać przy prowadzeniu przedsiębiorstwa? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak marketing doświadczeń zadziała na Twoich klientów!
17 stycznia 2022
Pomysły na content - gdzie szukać inspiracji?
Dzisiaj już nie trzeba nikomu powtarzać, jak ważnym elementem w budowaniu marki jest content marketing. Dobre treści wypromują i wypozycjonują każdy brand. Jednak skąd czerpać pomysły na content, który przyciągnie tłumy? Dowiedz się więcej.
15 marca 2018
Rodzaje reklam internetowych – reklamy niestandardowe
Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Rodzaje reklam internetowych - reklamy bannerowe
Reklama to nieodzowna część naszego życia. Dziś już nie da się od niej uciec - nawet pomimo szczerych chęci. Nie inaczej jest w Internecie. To najprężniej rozwijające się medium. Dziś omawiamy reklamy bannerowe - przeczytaj i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Bitcoin - wirtualna waluta używana przy transakcjach elektronicznych
Bitcoin stanowi wirtualną kryptowalutę, którą może stworzyć każdy kto posiada komputer. Z jakimi trudnościami mogą spotkać się przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się stosować Bitcoiny? Przeczytaj nasz artykuł a poznasz odpowiedź na to i inne pytania!
24 sierpnia 2022