Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Strategia cenowa - niedoceniony element planowania strategicznego

Czym jest strategia cenowa? W jaki sposób przedsiębiorstwa ustalają ceny na oferowane produkty? Dlaczego warto tworzyć przemyślaną strategię cenową oraz w jaki sposób to zrobić? Zapoznaj się z tematyką ustalania cen na oferowane produkty i usługi!

23 grudnia 2021

Marketing internetowy

Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.

7 lipca 2020

Marketing internetowy

Marketing internetowy - charakterystyka głównych narzędzi

Przedsiębiorcy, którzy chcą nadążać za rozwojem technologii i trendów w marketingu, muszą szybko wyłapywać zmieniające się nurty. Jednak niekwestionowanym zwycięzcą współczesnego marketingu jest marketing internetowy. Przeczytaj, jak z niego korzystać!

22 listopada 2021

Marketing internetowy

Serwis contentowy – czym jest i co możesz dzięki niemu zyskać

W internecie powstają coraz to nowe kanały komunikacji. Przekaz należy dostosować do każdego z nich. Jednym najbardziej korzystnych przykładów dla firm jest serwis contentowy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dlaczego firmy powinny taki prowadzić.

7 lipca 2022

Marketing internetowy

Content marketing – czym jest i jak go tworzyć?

Content marketing pozwala zwiększyć ruch na naszej stronie. Obecnie jest to jedno z najbardziej skutecznych działań prowadzących do lepszej pozycji w sieci. Jeśli prowadzisz stronę internetową lub bloga koniecznie zainteresuj się tym tematem.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Public Relations w Internecie, czyli e-PR

Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci jest teraz koniecznością, jeżeli chcemy przegonić konkurencję. Internetowe Public Relations i dobrze przygotowana strategia pomogą nawet małym przedsiębiorstwom. Sprawdź, czym jest e-PR i jakie działania obejmuje.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Ambush marketing - na czym polega reklama z zasadzki?

W reklamie można wyróżnić trzy rodzaje działań - legalne, nielegalne oraz balansujące na granicy tych dwóch pojęć. Ambush marketing, zwany też marketingiem podstępnym, jest reprezentantem ostatniej kategorii. Czego dotyczy i jak go stosować? Sprawdź!

4 czerwca 2019

Marketing internetowy

Czy wiesz, kim jest trendsetter?

Jaka jest różnica między trendsetterem a influencerem? Trendsetter ustala trendy, kreuje potrzeby, a ostatecznie wpływa na decyzje zakupowe odbiorców marki. Czy współpraca z nim może okazać się dla firmy opłacalnym marketingiem rekomendacji? Sprawdź!

5 lutego 2022

Marketing internetowy

Firmowy profil na Facebooku - porady i wskazówki

Firmowy profil na Facebooku może być dla wielu przedsiębiorstw dobrym rozwiązaniem. Upowszechnia wiedzę o marce, nadaje jej bardziej ludzkie oblicze, pozwala się zintegrować z klientami. Dowiedz się więcej na temat plusów posiadania firmowego konta!

9 lutego 2022

Marketing internetowy

Sklep B2B i B2C – jakie są między nimi różnice?

B2B i B2C to dwa rodzaje prowadzenia sklepu internetowego. Brzmią podobnie, ale istnieje szereg różnic między sposobami ich funkcjonowania. Jakie to różnice? Jak zarządzać poszczególnymi modelami działań? Przeczytaj nasz artykuł i i dowiedz się więcej.

14 grudnia 2021

Marketing internetowy

Marketing doświadczeń - kiedy marka pozwala się dotknąć?

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że konsument może działać w sposób nieracjonalny? Czy możesz to wykorzystać przy prowadzeniu przedsiębiorstwa? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak marketing doświadczeń zadziała na Twoich klientów!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Pomysły na content - gdzie szukać inspiracji?

Dzisiaj już nie trzeba nikomu powtarzać, jak ważnym elementem w budowaniu marki jest content marketing. Dobre treści wypromują i wypozycjonują każdy brand. Jednak skąd czerpać pomysły na content, który przyciągnie tłumy? Dowiedz się więcej.

15 marca 2018

Marketing internetowy

Rodzaje reklam internetowych – reklamy niestandardowe

Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Rodzaje reklam internetowych - reklamy bannerowe

Reklama to nieodzowna część naszego życia. Dziś już nie da się od niej uciec - nawet pomimo szczerych chęci. Nie inaczej jest w Internecie. To najprężniej rozwijające się medium. Dziś omawiamy reklamy bannerowe - przeczytaj i dowiedz się więcej!

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Bitcoin - wirtualna waluta używana przy transakcjach elektronicznych

Bitcoin stanowi wirtualną kryptowalutę, którą może stworzyć każdy kto posiada komputer. Z jakimi trudnościami mogą spotkać się przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się stosować Bitcoiny? Przeczytaj nasz artykuł a poznasz odpowiedź na to i inne pytania!

24 sierpnia 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów