Marketing internetowy
Keyword Planner - narzędzie planowania słów kluczowych
Odpowiednio dobrane frazy kluczowe pozwalają na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Poznaj Google Keyword Planner, dzięki któremu znajdziesz najlepsze słowa kluczowe dla Twojej branży i rozwiniesz każdy sklep internetowy.
24 stycznia 2021
Odbiorcy w social media - jakie typy osób śledzą nasz fanpage?
Na portalach społecznościowych możemy spotkać wiele różnych osób. Prowadząc fanpage, dobrze jest wiedzieć, jak odbiorcy w social media reagują na publikowane posty i czy chętnie wchodzą w interakcje. Sprawdź, jakie typy osób mogą śledzić Twój profil.
21 lipca 2020
Neuromarketing - jak techniki marketingowe wspierane są przez naukę?
Neuromarketing polega na wykorzystaniu badań naukowych w działaniach marketingowych. Dzięki niemu łatwiej marketerom poznać potrzeby swoich potencjalnych klientów. Jak wykorzystać go w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Automatyczna odpowiedź w Gmailu - jak ją ustawić?
Niezwykle przydatną funkcją może okazać się automatyczna odpowiedź. Możliwość taką daje poczta Gmail, pod którą bez problemu można podpiąć firmowy adres e-mail. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak ustawić taką odpowiedzieć.
17 stycznia 2022
Marketing partyzancki – definicja i przykłady
Masz już dosyć standardowych form marketingu? Klienci nie są zainteresowani reklamą tradycyjną? Chwytliwe banery reklamowe w sieci również nie sprawdzają się jak należy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym jest marketing partyzancki!
4 lutego 2022
Copywriting - na czym polega zawód copywritera?
Czy myślisz o zatrudnieniu copywritera w swojej firmie? Jako freelancera czy raczej regularnego pracownika? Jakie cechy powinna posiadać taka osoba? Przeczytaj artykuł i dowiedz się na czym polega copywriting oraz jak wygląda praca w tym zawodzie.
4 kwietnia 2022
Perswazja i manipulacja w copywritingu
W marketingu ważną kwestią jest sztuka perswazji. Subtelne przekonanie odbiorców do swojej racji wielokrotnie jest mylone ze zwykłą manipulacją. Sprawdź, czym jest perswazja i dlaczego jest tak ważna w copywritingu. Dowiedz się więcej na ten temat!
20 czerwca 2020
Strona internetowa firmy - jak ją stworzyć? (cz. 2)
Wielu osobom wydaje się, że niemal każdy zainteresowany posiadaniem witryny internetowej może ją założyć i skutecznie prowadzić. Czy naprawdę tak jest? Czy tak właśnie jest tworzona każda strona internetowa firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
16 marca 2020
Strona internetowa firmy - jak ją stworzyć? (cz.1)
Dobra strona internetowa firmy, która będzie jej wizytówką i przyciągnie do siebie wielu użytkowników, wymaga sporych nakładów pracy. Nie wystarczy sam pomysł, przyciągająca uwagę szata graficzna czy chwilowe zaangażowanie w materiały. Poznaj szczegóły!
12 sierpnia 2020
E-mail marketing cz.2 - profilowanie subskrybentów
Kiedy już zgromadzisz bazę adresów mailowych, kolejnym bardzo istotnym krokiem jest profilowanie subskrybentów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz niewłaściwie budować przekaz i tracić wielu odbiorców. Przeczytaj, jak ważne jest targetowanie w mailingu.
30 stycznia 2018
Lead sprzedażowy w marketingu - czym jest i jak go zdobyć?
Jakie są sposoby na zdobycie klientów? Czy wiesz,co zrobić, aby chcieli zostać z marką na dłużej? Jak należy dbać o lojalnych odbiorców? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co to jest lead sprzedażowy i jak prowadzić komunikację, aby go zdobyć.
13 kwietnia 2020
Webwriting, czyli copywriting w sieci
Pisanie tekstów na potrzeby internetu wbrew pozorom również objęte jest pewnymi zasadami - definiuje je webwriting. Czym jest i jakie korzyści przynosi dla autorów i czytelników taki sposób tworzenia treści? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
9 kwietnia 2020
E-mail marketing cz.1 - rodzaje wiadomości
E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji marki. Głównie dzięki formie bezpośredniej i możliwości spersonalizowania przekazu. Istnieje jednak kilka modeli takich wiadomości. Jakie? Jak wybrać najlepsze dla Twojej marki? Sprawdź.
17 stycznia 2019
E-mail marketing - baza subskrybentów
Chcąc wprowadzić w swoje działania e-mail marketing musisz dysponować bazą danych subskrybentów. Warto zacząć ją tworzyć już od samego początku, aby szybko ją rozbudować. Przeczytaj, jakie są najważniejsze zasady prowadzenia kampanii mailingowej.
30 stycznia 2018
Marketing internetowy w Twojej firmie - Inne formy reklamy w internecie
Jak głosi przysłowie: Reklama dźwignią handlu. W związku z tym prowadząc firmę, należy zwrócić uwagę na jej promowanie w sieci. Czy wiesz, jakie są formy reklamy w internecie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak skutecznie promować firmę!
8 czerwca 2020