Marketing internetowy
Pomysły na content - gdzie szukać inspiracji?
Dzisiaj już nie trzeba nikomu powtarzać, jak ważnym elementem w budowaniu marki jest content marketing. Dobre treści wypromują i wypozycjonują każdy brand. Jednak skąd czerpać pomysły na content, który przyciągnie tłumy? Dowiedz się więcej.
15 marca 2018
Rodzaje reklam internetowych – reklamy niestandardowe
Wraz ze wzrostem zainteresowania reklamą internetową rośnie również zapotrzebowanie na nowe formy promocji produktów i usług - reklamy niestandardowe. Jak się okazuje, nie wszystkie są pożądane przez odbiorców. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Rodzaje reklam internetowych - reklamy bannerowe
Reklama to nieodzowna część naszego życia. Dziś już nie da się od niej uciec - nawet pomimo szczerych chęci. Nie inaczej jest w Internecie. To najprężniej rozwijające się medium. Dziś omawiamy reklamy bannerowe - przeczytaj i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Bitcoin - wirtualna waluta używana przy transakcjach elektronicznych
Bitcoin stanowi wirtualną kryptowalutę, którą może stworzyć każdy kto posiada komputer. Z jakimi trudnościami mogą spotkać się przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się stosować Bitcoiny? Przeczytaj nasz artykuł a poznasz odpowiedź na to i inne pytania!
24 sierpnia 2022
Keyword Planner - narzędzie planowania słów kluczowych
Odpowiednio dobrane frazy kluczowe pozwalają na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Poznaj Google Keyword Planner, dzięki któremu znajdziesz najlepsze słowa kluczowe dla Twojej branży i rozwiniesz każdy sklep internetowy.
24 stycznia 2021
Odbiorcy w social media - jakie typy osób śledzą nasz fanpage?
Na portalach społecznościowych możemy spotkać wiele różnych osób. Prowadząc fanpage, dobrze jest wiedzieć, jak odbiorcy w social media reagują na publikowane posty i czy chętnie wchodzą w interakcje. Sprawdź, jakie typy osób mogą śledzić Twój profil.
21 lipca 2020
Neuromarketing - jak techniki marketingowe wspierane są przez naukę?
Neuromarketing polega na wykorzystaniu badań naukowych w działaniach marketingowych. Dzięki niemu łatwiej marketerom poznać potrzeby swoich potencjalnych klientów. Jak wykorzystać go w firmie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
17 stycznia 2022
Marketing partyzancki – definicja i przykłady
Masz już dosyć standardowych form marketingu? Klienci nie są zainteresowani reklamą tradycyjną? Chwytliwe banery reklamowe w sieci również nie sprawdzają się jak należy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym jest marketing partyzancki!
4 lutego 2022
Copywriting - na czym polega zawód copywritera?
Czy myślisz o zatrudnieniu copywritera w swojej firmie? Jako freelancera czy raczej regularnego pracownika? Jakie cechy powinna posiadać taka osoba? Przeczytaj artykuł i dowiedz się na czym polega copywriting oraz jak wygląda praca w tym zawodzie.
4 kwietnia 2022
Perswazja i manipulacja w copywritingu
W marketingu ważną kwestią jest sztuka perswazji. Subtelne przekonanie odbiorców do swojej racji wielokrotnie jest mylone ze zwykłą manipulacją. Sprawdź, czym jest perswazja i dlaczego jest tak ważna w copywritingu. Dowiedz się więcej na ten temat!
20 czerwca 2020
Strona internetowa firmy - jak ją stworzyć? (cz. 2)
Wielu osobom wydaje się, że niemal każdy zainteresowany posiadaniem witryny internetowej może ją założyć i skutecznie prowadzić. Czy naprawdę tak jest? Czy tak właśnie jest tworzona każda strona internetowa firmy? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
16 marca 2020
Strona internetowa firmy - jak ją stworzyć? (cz.1)
Dobra strona internetowa firmy, która będzie jej wizytówką i przyciągnie do siebie wielu użytkowników, wymaga sporych nakładów pracy. Nie wystarczy sam pomysł, przyciągająca uwagę szata graficzna czy chwilowe zaangażowanie w materiały. Poznaj szczegóły!
12 sierpnia 2020
E-mail marketing cz.2 - profilowanie subskrybentów
Kiedy już zgromadzisz bazę adresów mailowych, kolejnym bardzo istotnym krokiem jest profilowanie subskrybentów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz niewłaściwie budować przekaz i tracić wielu odbiorców. Przeczytaj, jak ważne jest targetowanie w mailingu.
30 stycznia 2018
Lead sprzedażowy w marketingu - czym jest i jak go zdobyć?
Jakie są sposoby na zdobycie klientów? Czy wiesz,co zrobić, aby chcieli zostać z marką na dłużej? Jak należy dbać o lojalnych odbiorców? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co to jest lead sprzedażowy i jak prowadzić komunikację, aby go zdobyć.
13 kwietnia 2020
Webwriting, czyli copywriting w sieci
Pisanie tekstów na potrzeby internetu wbrew pozorom również objęte jest pewnymi zasadami - definiuje je webwriting. Czym jest i jakie korzyści przynosi dla autorów i czytelników taki sposób tworzenia treści? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
9 kwietnia 2020