Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Marketing internetowy

Marketing internetowy

Product placement - co to jest i jak działa?

Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat!

2 marca 2022

Marketing internetowy

Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu

Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.

20 kwietnia 2022

Marketing internetowy

Strategia marki a budowanie jej tożsamości

Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.

17 stycznia 2022

Marketing internetowy

Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?

Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.

21 listopada 2021

Marketing internetowy

Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?

Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!

11 stycznia 2022

Marketing internetowy

Marketing internetowy - jak go stosować?

Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.

14 września 2021

Marketing internetowy

Co to jest mem internetowy? Jakie są jego funkcje?

Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie czym jest mem. Obecnie w internecie powstaje ich niezliczona ilość, a tematyka, której dotyczą, jest równie różnorodna. Dowiedz się, jak stworzyć mem internetowy, który zdobędzie sympatię internautów.

29 marca 2022

Marketing internetowy

Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje

Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.

3 września 2020

Marketing internetowy

Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzję o zakupie

Czy spontaniczny zakup – jak przyjęło się mówić w środowisku klientów – rzeczywiście jest taki spontaniczny? A może są pewne elementy, które motywują, a nawet prowokują do zakupu? Sprawdź, czym jest marketing sensoryczny i poznaj techniki sprzedaży.

9 maja 2021

Marketing internetowy

Na czym polega pozycjonowanie produktu? - przydatne informacje

Jeżeli chcemy, aby produkt, który wprowadzamy na rynek, zajął określone miejsce w świadomości jego odbiorców, musimy wykonać szereg działań do tego zmierzających. Co to jest pozycjonowanie produktu? Przekonaj się, czytając nasz artykuł!

1 lipca 2022

Marketing internetowy

Ambient marketing - nowoczesna reklama, która zaskoczy odbiorcę

Konsumenci przyzwyczaili się do tradycyjnych form reklamy i traktują je jako szum informacyjny, który jest złem koniecznym, przez co nie zwracają na niego uwagi. I właśnie z tego powodu powstał ambient marketing. Dowiedz się, czym jest i na czym polega!

26 października 2021

Marketing internetowy

Budowanie bazy klientów - praktyczne wskazówki

Budowanie bazy klientów to podstawowe zadanie w branży handlowej, a w ostatnich latach element ten zyskał na wartości. Kto powinien posiadać własną bazę klientów oraz w jaki sposób należy ją poprawnie budować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

1 stycznia 2022

Marketing internetowy

E-commerce - kanały sprzedaży dla początkującego e-sprzedawcy

Chcesz założyć własny sklep internetowy? Rynek e-commerce może wydawać się skomplikowany mając różne kanały sprzedaży. Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak zacząć i na co zwracać uwagę, aby osiągnąć sukces jako początkujący e-sprzedawca.

17 czerwca 2022

Marketing internetowy

Monitoring mediów - przykłady narzędzi dostępnych na rynku

Coraz więcej firm decyduje się prowadzić konta na portalach społecznościowych. Może to przynieść wiele korzyści. Warto jest jednak stale prowadzić monitoring mediów społecznościowych. Sprawdź, jakie narzędzia są dostępne na rynku.

22 lutego 2022

Marketing internetowy

Komunikacja w mediach społecznościowych - jak wyznaczyć jej cele?

Choć może wydawać się, że komunikacja w mediach społecznościowych i wyznaczanie jej celów nie jest szczególnie ważne, warto się nad nimi zastanowić i we właściwy sposób ustalić. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!

7 lutego 2021

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów