Marketing internetowy
Dystrybucja jako ważny element marketingu mix
Jedną ze skuteczniejszych strategii najlepszych marek jest marketing mix. Niezbędny jego element to dystrybucja, która zawiera się w koncepcji 4P stawiającej również na produkt, cenę i promocję. Na czym polega dobra dystrybucja i czemu jest taka ważna?
31 marca 2022
Dlaczego 95% sklepów zamyka się w pierwszym roku istnienia
Prowadzisz sklep internetowy i nie chcesz, by podzielił los większości zamykanych w pierwszym roku e-biznesów? Zobacz, co możesz zrobić, by Twoje przedsiębiorstwo odniosło sukces, a nie okazało się porażką.
7 lipca 2022
Reklama podprogowa - informacja podprogowa w nowych szatach
Reklama podprogowa to wyjątkowo rodzaj promocji firmy. Czy wiesz, w jaki sposób wykorzystać mechanizm informacji podprogowej? W naszym artykule wyjaśniamy, jak działa reklama podprogowa i czy warto jej używać w ramach działań marketingowych firmy.
17 stycznia 2022
Archetypy marki - jak je wykorzystać w marketingu?
Czy dobra opowieść lepiej się sprzedaje? Czy jeśli nasza marka zostanie bohaterem albo kochankiem, to będzie lepiej rozpoznawalna? Przeczytaj czym są archetypy marki i jak je efektywnie wykorzystać w strategii marketingowej swojej firmy!
24 marca 2018
Product placement - co to jest i jak działa?
Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat!
2 marca 2022
Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu
Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.
20 kwietnia 2022
Strategia marki a budowanie jej tożsamości
Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.
17 stycznia 2022
Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?
Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.
21 listopada 2021
Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?
Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!
11 stycznia 2022
Marketing internetowy - jak go stosować?
Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.
14 września 2021
Co to jest mem internetowy? Jakie są jego funkcje?
Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie czym jest mem. Obecnie w internecie powstaje ich niezliczona ilość, a tematyka, której dotyczą, jest równie różnorodna. Dowiedz się, jak stworzyć mem internetowy, który zdobędzie sympatię internautów.
29 marca 2022
Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje
Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.
3 września 2020
Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzję o zakupie
Czy spontaniczny zakup – jak przyjęło się mówić w środowisku klientów – rzeczywiście jest taki spontaniczny? A może są pewne elementy, które motywują, a nawet prowokują do zakupu? Sprawdź, czym jest marketing sensoryczny i poznaj techniki sprzedaży.
9 maja 2021
Na czym polega pozycjonowanie produktu? - przydatne informacje
Jeżeli chcemy, aby produkt, który wprowadzamy na rynek, zajął określone miejsce w świadomości jego odbiorców, musimy wykonać szereg działań do tego zmierzających. Co to jest pozycjonowanie produktu? Przekonaj się, czytając nasz artykuł!
1 lipca 2022
Ambient marketing - nowoczesna reklama, która zaskoczy odbiorcę
Konsumenci przyzwyczaili się do tradycyjnych form reklamy i traktują je jako szum informacyjny, który jest złem koniecznym, przez co nie zwracają na niego uwagi. I właśnie z tego powodu powstał ambient marketing. Dowiedz się, czym jest i na czym polega!
26 października 2021