Marketing internetowy
Product placement - co to jest i jak działa?
Współczesny konsument jest atakowany ze wszystkich stron reklamami różnych produktów. Są to nie tylko banery, spoty reklamowe czy ulotki, ale także lokowanie produktu. W jakim celu i jak wykorzystać product placement? Dowiedz się więcej na ten temat!
2 marca 2022
Cena produktu – jej znaczenie i rola w marketingu
Ustalenie poziomu cen jest ważnym elementem strategii marketingowej. Wyróżnia się różne skuteczne koncepcje i metody ustalania ich poziomu. Sprawdź, jak powinna być kształtowana cena produktu i jakie są główne metody ustalania jej wysokości.
20 kwietnia 2022
Strategia marki a budowanie jej tożsamości
Strategia marki jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu wszystkich działań firmy. Jest to sposób budowy tożsamości marki, a przez to podkreślenia jej unikatowości. W artykule podpowiadamy, jak stworzyć strategię oraz jakie elementy powinna zawierać.
17 stycznia 2022
Opinie o produktach w sklepie internetowym - jak zdobywać wartościowe?
Komentarze i opinie o produktach odgrywają ważną rolę w e-commerce. Zapewne sam niejednokrotnie się nimi sugerowałeś. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, dlaczego te wartościowe są dla sklepu online tak istotne i w jaki sposób można je zdobywać.
21 listopada 2021
Promowanie produktów w e-sklepie - na czym polega?
Sam pomysł na biznes internetowy to nie wszystko. Wiele zależy od zaprezentowania towaru na wirtualnych półkach. Zobacz, jakie znaczenie ma promowanie produktów w e-sklepie i jak to zrobić, żeby przynosiło pożądane skutki! Dowiedz się więcej!
11 stycznia 2022
Marketing internetowy - jak go stosować?
Marketing internetowy jest nieodłącznym elementem prowadzenia działań promocyjnych w każdej firmie. W jego obszarze zawiera się wiele kanałów i sposobów komunikacji. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak skutecznie zarządzać swoim systemem reklamowym.
14 września 2021
Co to jest mem internetowy? Jakie są jego funkcje?
Ciężko znaleźć jednoznaczną odpowiedź na pytanie czym jest mem. Obecnie w internecie powstaje ich niezliczona ilość, a tematyka, której dotyczą, jest równie różnorodna. Dowiedz się, jak stworzyć mem internetowy, który zdobędzie sympatię internautów.
29 marca 2022
Grupa docelowa - najpierw celuj, potem strzelaj! Praktyczne informacje
Określenie grupy docelowej pozwala precyzyjnie tworzyć komunikat marketingowy i docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami przedsiębiorstwa. W artykule odpowiadamy, czym jest grupa docelowa i jakie są kryteria jej doboru.
3 września 2020
Marketing sensoryczny – wpływ zmysłów na decyzję o zakupie
Czy spontaniczny zakup – jak przyjęło się mówić w środowisku klientów – rzeczywiście jest taki spontaniczny? A może są pewne elementy, które motywują, a nawet prowokują do zakupu? Sprawdź, czym jest marketing sensoryczny i poznaj techniki sprzedaży.
9 maja 2021
Na czym polega pozycjonowanie produktu? - przydatne informacje
Jeżeli chcemy, aby produkt, który wprowadzamy na rynek, zajął określone miejsce w świadomości jego odbiorców, musimy wykonać szereg działań do tego zmierzających. Co to jest pozycjonowanie produktu? Przekonaj się, czytając nasz artykuł!
1 lipca 2022
Ambient marketing - nowoczesna reklama, która zaskoczy odbiorcę
Konsumenci przyzwyczaili się do tradycyjnych form reklamy i traktują je jako szum informacyjny, który jest złem koniecznym, przez co nie zwracają na niego uwagi. I właśnie z tego powodu powstał ambient marketing. Dowiedz się, czym jest i na czym polega!
26 października 2021
Budowanie bazy klientów - praktyczne wskazówki
Budowanie bazy klientów to podstawowe zadanie w branży handlowej, a w ostatnich latach element ten zyskał na wartości. Kto powinien posiadać własną bazę klientów oraz w jaki sposób należy ją poprawnie budować? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
1 stycznia 2022
E-commerce - kanały sprzedaży dla początkującego e-sprzedawcy
Chcesz założyć własny sklep internetowy? Rynek e-commerce może wydawać się skomplikowany mając różne kanały sprzedaży. Przeczytaj artykuł naszego eksperta i dowiedz się jak zacząć i na co zwracać uwagę, aby osiągnąć sukces jako początkujący e-sprzedawca.
17 czerwca 2022
Monitoring mediów - przykłady narzędzi dostępnych na rynku
Coraz więcej firm decyduje się prowadzić konta na portalach społecznościowych. Może to przynieść wiele korzyści. Warto jest jednak stale prowadzić monitoring mediów społecznościowych. Sprawdź, jakie narzędzia są dostępne na rynku.
22 lutego 2022
Komunikacja w mediach społecznościowych - jak wyznaczyć jej cele?
Choć może wydawać się, że komunikacja w mediach społecznościowych i wyznaczanie jej celów nie jest szczególnie ważne, warto się nad nimi zastanowić i we właściwy sposób ustalić. Jak to zrobić? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
7 lutego 2021