Marketing internetowy
Responsywność w e-mail marketingu - czym jest?
Przygotowujesz e-maile reklamowe? A może zlecasz to innym? Sprawdź, co zrobić, żeby e-mail wyświetlał się prawidłowo bez względu na to, czy użytkownik korzysta z komputera, tabletu czy telefonu. Zobacz, czym jest responsywność w e-mail marketingu!
19 września 2017
E-mail marketing skutecznym narzędziem sklepów internetowych
Promocja sklepu internetowego to wyzwanie dla specjalistów od marketingu. W tym przypadku nieskuteczne będą reklamy tradycyjne, za to działania marketingu internetowego będą strzałem w dziesiątkę. Czy e-mail marketing sprawdzi się w takiej sytuacji?
10 lipca 2018
Social media dla firm - czy są niezbędne?
Skokowo rosnąca popularność social media nie pozostawia wyboru - korzystanie z nich to dla biznesu rzecz obowiązkowa. Serwisy tego typu odwiedzają miliony Polaków, którzy są potencjalnymi klientami firm z większości gałęzi gospodarki. Dowiedz się więcej!
26 września 2020
Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki
Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
7 września 2017
Co to jest spam? - prawne regulacje spammingu
We współczesnym świecie niezmówiona przez odbiorców korespondencja, czyli spam, stanowi prawdziwą plagę i jest jednym z przejawów tzw. marketingu bezpośredniego. Jakie regulacje prawne związane są ze spamem? Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
19 czerwca 2019
RWD - wady i zalety responsywności stron internetowych
W projektowaniu stron internetowych wykorzystuje się wiele różnych technik, mających na celu poprawienie funkcjonowania witryny. Należy do nich Responsive Web Design. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak działa RWD!
11 sierpnia 2021
Druk cyfrowy a offsetowy - jaki warto wybrać?
Dowiedz się, jakie technologie poligraficzne są najlepsze dla Twojego biznesu! Poznaj różnicę między dostępnymi na rynku rodzajami druku i wybierz najlepszy dla swojego biznesu. Druk cyfrowy a offsetowy - sprawdź, wszystko co warto wiedzieć na ten temat.
17 stycznia 2022
Kobieta w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało
Reklamy to istotna część naszej kultury, w ramach której funkcjonują rozmaite stereotypy i przekonania na temat płci. Są zarówno odzwierciedleniem obecnych przekonań, jak kreatorem nowych. Sprawdź, dlaczego kobieta w reklamie jest tak częstym zjawiskiem!
18 stycznia 2021
Zmiana nazwy firmy - z konieczności czy kaprysu?
Zmiana nazwy firmy - czy to na pewno dobre posunięcie? Czy przekreślenie dotychczasowej pracy nad budowaniem danej marki to konieczność? A może przynosi to również korzyści i warto się nad tym zastanowić? Zobacz, dlaczego inni decydują się na taki zabieg.
15 maja 2020
Gadżety dla biznesmena tylko te najlepsze
Wybierasz smartfon, tablet, ultrabook i laptop do zastosowań biznesowych? Mobilny komputer w firmie - wybierz mądrze! Zobacz, które gadżety w biznesie odgrywają naprawdę znaczącą rolę i dlaczego sprzęt elektroniczny jest taki ważny.
10 lipca 2018
Ekspert w swojej dziedzinie - jak nim zostać?
Sprzedaż online nie opiera się wyłącznie na posiadaniu dostępu do internetu, dobrze wypozycjonowanej i odpowiednio przygotowanej stronie www. W e-commerce nie chodzi o to, by czekać na klientów. Sprawdź, jak ekspert może poprawić wyniki sprzedaży!
14 marca 2021
Dropbox – czym jest? Zalety korzystania z chmury
Czym jest Dropbox? Jakie są zalety korzystania z niego oraz jak stawiać pierwsze kroki w programie? Poniżej odpowiadamy na wszystkie istotne pytania. Dowiedz się, jak działa dysk w chmurze, jakie są jakie możliwości i co można zyskać używając go!
17 stycznia 2022
Facebook - tego wystrzegaj się na swoim profilu
Wielu użytkowników traktuje serwis Facebook i swoje konto jak miejsce całkowicie prywatne. Należy jednak pamiętać, że także inni korzystający z portalu mają do niego dostęp. Sprawdź, co zrobić, by nasz profil był ciekawy i nikogo nie zniechęcił!
20 czerwca 2021
Sprzedaż internetowa - poznaj metody e-handlu
Początkujący przedsiębiorcy często, kiedy wchodzą na rynek e-commerce, zastanawiają się nad sposobem prowadzenia e-sklepu. Chcesz poznać efektywne metody sprzedaży? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa!
7 lipca 2020
Czy marketing szeptany naprawdę jest skuteczny?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że plotka rozpowszechnia się szybko i dociera do szerokiego grona. Sekret sukcesu wielu przedsiębiorstw tkwi w zaangażowaniu użytkowników oraz stosowaniu takich praktyk jak marketing szeptany. Jak on działa?
9 sierpnia 2021