Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat advertainment

Shockvertising, czyli jak skutecznie wykorzystać szok w reklamie?

Shockvertising - reklama szokująca Shockvertising (szok w reklamie) jest chętnie i często wykorzystywany. Z pewnością wpływa na to fakt lepszego zapamiętywania treści, które w pewien sposób szokują. Czy to dozwolony i etyczny sposób reklamy? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Advertainment - najlepsze przykłady reklamy i rozrywki

Advertainment sposobem na równoczesną reklamę i zabawę Advertainment to mieszanka treści rozrywkowych z reklamą. Można wskazać wiele odmian tego działania, które różnią się przede wszystkim wymiarem czasu, jaki jest poświęcany marce w konkretnym przekazie. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Advertainment - przyciągnij uwagę widza!

advertainment Advertainment to integracja treści promocyjnych w dowolnym wytworze przemysłu rozrywkowego. Najczęściej spotykaną i zarazem najskuteczniejszą odmianą advertainmentu jest ta wykorzystywana w mediach audiowizualnych, choć można spotkać się też z lokowaniem czytaj dalej