0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: jak-budowac-pozytywny-wizerunek-firmy

Artykuły:

Dobroczynność i PR - kreowanie wizerunku połączone z akcjami charytatywnymi

Dobrze zaplanowana akcja charytatywna uwzględniająca w swoim udziale osoby sławne lub popularne marki zdobędzie wielu odbiorców i jednocześnie darczyńców. Jak zgrabnie łączyć dobroczynność i PR, aby całość była spójna z nieustannie budowanym wizerunkiem?

1 sierpnia 2018

Public relations, czyli kształtowanie wizerunku firmy

Public relations to budowanie stałych i pozytywnych relacji pomiędzy firmą, a jej klientami. Celem jest stworzenie jak najlepszego wizerunku marki oraz zdobycie akceptacji i wzbudzenie zaufania. Sprawdź, jak public relations może wpłynąć na Twoją firmę!

28 grudnia 2017

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów