Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat jak oszczędzać w firmie

Lokata bankowa jako sposób na oszczędzanie w firmie

Jak działa lokata bankowa Własna firma wymaga sporego zaangażowania i determinacji jej właścicieli i zarządzających. Lokata bankowa może być sposobem na oszczędzanie w firmie, przy czym nie ma znaczenia jego wielkość i rodzaj działalności. Czym jest lokata bankowa i jak działa? czytaj dalej

Ograniczenie kosztów - pierwszy krok na drodze do zwiększenia płynności finansowej

Ograniczenie kosztów Aby zwiększyć płynność finansową jednostki, przedsiębiorcy mogą skupić się na osiąganych przychodach - w celu zwiększenia uzyskiwanego zysku, ale również na optymalizacji kosztów. Sprawdź, jak możliwe jest ograniczenie kosztów w prowadzonej działalności! czytaj dalej

Systemy operacyjne - warto wiedzieć (cz. 1)

Darmowe systemy operacyjne - warto wiedzieć Używając nielegalnego software’u w firmie, można zapłacić ogromne kary. W internecie można znaleźć wiele darmowych alternatyw dla płatnego oprogramowania. Bezpłatne systemy operacyjne oferują podobne, jeśli nie identyczne funkcje. Sprawdź! czytaj dalej

Oszczędności w biurze? Łatwiejsze niż myślisz!

jak oszczędzać w biurze Zarządzając własną firmą, każdy przedsiębiorca skupia się na dwóch najważniejszych sprawach - maksymalizacji zysków i minimalizacji kosztów. Warto wobec tego zdać sobie sprawę, że zmniejszanie firmowych wydatków może rozpocząć się już w samym biurze. czytaj dalej