0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

3 wyniki dla tematu: jak-sporzadzic-liste-plac

Artykuły:

Jakie elementy powinna zawierać lista płac?

Lista płac to powszechny dokument księgowy, na podstawie którego księgowane są wynagrodzenia pracowników. Czy jednak każdy przedsiębiorca jest zobowiązany do jej sporządzania? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie elementy powinna zawierać lista płac?

7 września 2023

Lista płac - jak powinno się ją sporządzić?

Lista płac sporządzana przez pracodawcę co miesiąc, ułatwia prawidłowe wypełnienie deklaracji podatkowych czy naliczenie składek odprowadzanych do ZUS. Pełni również istotną role przy księgowaniu wypłaconych pracownikom wynagrodzeń. Przeczytaj artykuł!

28 sierpnia 2017

Jak zaksięgować listę płac?

Jak zaksięgować listę płac? To pytanie często nurtuje przedsiębiorców, którzy samodzielnie prowadzą rozliczenia swojego przedsiębiorstwa. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak sporządzić oraz zaksięgować listę płac w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.

24 maja 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów