Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat kary za spam

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni - czy potrzebujesz zgody klienta? Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. czytaj dalej

SPAM - jakie konsekwencje może ze sobą nieść spamming?

Spam i jego konsekwencje Spam jest zjawiskiem doskonale znanym zarówno prywatnym użytkownikom sieci, jak i przedsiębiorcom, działającym w Internecie. Czy wiesz, jakie kary grożą za jego rozpowszechnianie? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej! czytaj dalej

SQT - w jaki sposób funkcjonuje policja Google?

sqt Google bardzo uważnie pilnuje swoich zasobów. Pierwszą barierą dla nieuczciwych praktyk pozycjonerskich są zautomatyzowane algorytmy Panda i Pingwin. Drugą jest Search Quality Team, czyli w skrócie SQT. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej