Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: kobieta-jako-obiekt-seksualny-w-reklamie

Artykuły:

Seksizm w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało

Reklama odgrywa pewną rolę w naszej kulturze, jej rola nie kończy się tylko na przedstawieniu produktu. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jak reklama może utrwalać stereotypy oraz, że seksizm w reklamie jest także problemem Polaków.

24 października 2016

Kobieta w reklamie, czyli jak marketing wykorzystuje ciało

Reklamy to istotna część naszej kultury, w ramach której funkcjonują rozmaite stereotypy i przekonania na temat płci. Są zarówno odzwierciedleniem obecnych przekonań, jak kreatorem nowych. Sprawdź, dlaczego kobieta w reklamie jest tak częstym zjawiskiem!

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów