Poradnik Przedsiębiorcy

Artykuły na temat marketing bezpośredni

Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

Email marketing - jak skutecznie promować firmę? Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Marketing bezpośredni - zalety i wady Czy wiesz jak ważną rolę w strategii promocji marki pełni marketing bezpośredni? Jakie są jego działania? Czy kojarzy się jedynie z nachalnymi telefonami i akwizytorami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polegają takie działania. czytaj dalej

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni - czy potrzebujesz zgody klienta? Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Database marketing - zautomatyzuj dane o klientach! Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej