Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

6 wyników dla tematu: marketing-bezposredni

Artykuły:

Profilowanie i podejmowanie zautomatyzowanych decyzji a ochrona danych

Profilowanie i podejmowanie zautomatyzowanych decyzji to szczególny rodzaj przetwarzania danych osobowych. Wiążą się one ze szczególnymi ryzykiem dla ochrony tych danych. Czym jest profilowanie i czy konsument ma prawo do sprzeciwu wobec tego działania?

16 sierpnia 2023

Automatyczne systemy wywołujące dla celów marketingowych

Zakazane jest używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba, że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę. Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym są automatyczne systemy wywołujące!

22 lipca 2021

Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.

24 stycznia 2018

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Czy wiesz jak ważną rolę w strategii promocji marki pełni marketing bezpośredni? Jakie są jego działania? Czy kojarzy się jedynie z nachalnymi telefonami i akwizytorami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polegają takie działania.

4 stycznia 2018

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule.

28 kwietnia 2017

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing?

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów