0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

5 wyników dla tematu: marketing-bezposredni

Artykuły:

Automatyczne systemy wywołujące dla celów marketingowych

Zakazane jest używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba, że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę. Przeczytaj artykuł i dowiedz się czym są automatyczne systemy wywołujące!

22 lipca 2021

Email marketing - jak skutecznie trafić do klientów i promować firmę?

Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować.

24 stycznia 2018

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Czy wiesz jak ważną rolę w strategii promocji marki pełni marketing bezpośredni? Jakie są jego działania? Czy kojarzy się jedynie z nachalnymi telefonami i akwizytorami? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, na czym polegają takie działania.

4 stycznia 2018

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule.

28 kwietnia 2017

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing?

25 września 2016

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów