Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

Marketing bezpośredni - czy potrzebujesz zgody klienta? Marketing bezpośredni to znana forma promocji dla wielu firm. Jednak czy wiemy, jakie mogą być konsekwencje prawne działań promocyjnych zaliczających się do tego rodzaju marketingu? Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w artykule. czytaj dalej

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Database marketing - zautomatyzuj dane o klientach! Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

email marketing Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Marketing bezpośredni - zalety i wadt Co przychodzi ci najpierw na myśl, gdy słyszysz: marketing bezpośredni? Większości ludzi kojarzy się on z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich chwilach. To niezbyt trafne skojarzenie. czytaj dalej