Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat marketing bezpośredni

Database marketing - działania promocyjne na podstawie baz danych

Database marketing - zautomatyzuj dane o klientach! Nie da się odnieść sukcesu bez klientów. Dlatego tak ważne jest zbieranie danych o nich. Dobrze jest je zautomatyzować, ponieważ są one istotne dla każdego marketingowca, a brak bazy danych może okazać się nieskuteczny. Na czym polega database marketing? czytaj dalej

Email marketing - jak go poprawnie stosować?

email marketing Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Przedsiębiorcy cenią go, bo stanowi tanią i skuteczną formę promowania marki. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak go poprawnie stosować. czytaj dalej

Marketing bezpośredni a zgoda konsumenta

marketing bezpośredni Zmiany w ustawie o prawie telekomunikacyjnym dotyczą stosowania takich technik jak marketing bezpośredni. Sprawdź, czy niezgodne z prawem będą reklamy, spam wysyłany pocztą elektroniczną oraz telefony do klientów, na które wcześniej nie wyrażono zgody. czytaj dalej

Puk puk! Kto tam? Marketing bezpośredni!

Marketing bezpośredni - zalety i wadt Co przychodzi ci najpierw na myśl, gdy słyszysz: marketing bezpośredni? Większości ludzi kojarzy się on z namolnymi akwizytorami, zakłócającymi mir domowy w najmniej odpowiednich chwilach. To niezbyt trafne skojarzenie. czytaj dalej