Poradnik Przedsiębiorcy

Powered by

wFirma.pl

Poznaj
niezbędne narzędzia
do zarządzania
Twoją firmą!

Dostępne
na wszystkie
platformy

Apple Windows Android BlackBerry

Artykuły na temat segmentacja rynku a marketing zindywidualizowany

Segmentacja rynku - wzorce i procedury cz. I

Segmentacja rynku - jak może pomóc Twojej firmie? Segmentacja rynku pozwala spośród grupy wszystkich potencjalnych klientów firmy wybrać takie segmenty, do których można kierować precyzyjnie dopasowane komunikaty reklamowe. Dowiedz się, na czym polegają wzorce i procedury segmentacji rynku. czytaj dalej

Segmentacja rynku dla e-biznesu - kryteria (cz.1)

Segmentacja rynku - czy jest potrzebna? W czasach kiedy marketing nie opiera się już na intensywnej emisji reklamy, bez selekcji odbiorców, ważną rolę w dążeniu do sukcesu pełni segmentacja rynku. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na czym polega segmentacja rynku dla e-bieznesu! czytaj dalej