in Digital Marketing Conference - źródło rozwiązań dla biznesu! 13-14 czerwca

Wielkość tekstu:

Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami. 

➜ Kiedy: 13-14 czerwca 2022

➜ Gdzie: online – z dowolnego miejsca na świecie

➜ Program:www.indm.pl

 

Zapraszamy jeżeli:

  • szukasz rzetelnej wiedzy z marketingu 
  • potrzebujesz rozwiązań dla kont firmowych
  • chcesz podnieść swoje umiejętności
  • poszukujesz nowych możliwości i inspiracji
  • a Twój cel to być na bieżąco 

13-14 czerwca, In Digital Marketing Conference, www.inDM.pl

online, z dowolnego miejsca na świecie.

2 dni | godz. 9-16.30 | + bonus 52 lekcje pracy z mkt online

SUPER BONUS:W tym roku oprócz bardzo ciekawego programu każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 52 lekcji z digital marketingu! Lekcje dostępne są na dedykowanej platformie, dostępnej od razu po zakupie biletu.

Program:

✔Temat: Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach. Rafał Lampasiak, Mullenlowe Group 

 Opis: We współczesnej komunikacji marketingowej zachwalanie swojego produktu i tworzenie fikcyjnej opowieści o jego zaletach to już za mało. Należy podejmować ważne dla konsumentów tematy i pokazywać swoją sprawczość jako marka w różnych obszarach, nie zawsze ściśle powiązanych z działalnością firmy. Podczas wystąpienia opowiem o tym, jakie są najważniejsze kroki, aby budować spójną, silną i wiarygodną markę, której aktywności na długo zapiszą się w głowach i sercach jej konsumentów.

________________________________________________________________________

✔Temat: Kim jest Twój klient - czyli jak dobrze określić grupę celową. Marta Ulman, GoldenSubmarine

Opis: Philip Kotler twierdzi, że kluczem do skutecznego marketingu jest zidentyfikowanie i sprofilowania grup celowych. Ale jak to robić efektywnie? Jak określić kto jest naszym klientem, poznać go i zdefiniować jego potrzeby? Na czym polega segmentacja i jakie są możliwe podejścia? Gdzie szukać danych i czy wierzyć wszystkiemu, co można przeczytać w raportach? To tyle niektóre z pytań dotyczące grup celowych, na które poznasz odpowiedzi podczas prelekcji.

________________________________________________________________________

✔Temat: Jak robić kreatywne rzeczy które działają - rady od kreatywnego. Bartek Klimaszewski, BBDO WWA

OPIS:

- Czy jest na to wzór?

- Czy kreatywne wyklucza schemat?

- Czy mimo wszystko początkujący może mieć jakieś „punkty” do zaliczenia , żeby poradzić sobie z presją zadania „wymyśl coś” ?

________________________________________________________________________

✔Temat: Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale? Katarzyna Lewińska, Kantar

OPIS: Po walce o zasięgi najważniejszym, i dużo trudniejszym, wyzwaniem komunikacji w digitalu jest wygenerowanie jakiejkolwiek interakcji konsumenta z przekazem. Bo jak przykuć uwagę do reklamy w świecie tak dynamicznie konsumowanych informacji, królestwie skipu, scroll-downu i adblocka? Przyjrzyjmy się różnym formatom i kanałom, by wyłuskać czynniki sukcesu kreacji w nich prezentowanych.

________________________________________________________________________

✔Temat: Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać. Weronika Rochacka Gagliardi, DESIGN PROVISION | strategic design

Opis: Design Research może jawić się wytrawnym marketerkom i marketerom jako działania nie do końca osadzone w metodykach badawczych. Badania realizowane w procesach projektowych, czyli tych, w których korzystamy z podejścia Design Thinking i Service Design, czerpią z metod jakościowych, ale z pewnym "twistem". W ramach prezentacji opowiem o tym na czym polega wyjątkowość Design Research na tle innych metodyk badawczych oraz jak korzystamy z nich w naszej pracy jako projektantki usług. Zastanowimy się też nad tym jak Design Research połączyć z działaniami marketingowymi tak, aby organizacje tworzyły produkty i usługi, które klienci chętnie kupują oraz polecają innym.

________________________________________________________________________

✔Temat: Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych. Agnieszka Petla, Grupa OMD

Opis: Marketing internetowy jest coraz bardziej złożonym i skomplikowanym polem działań. Jak poruszać się w świecie tysięcy liczb i miar mediowych? Jak ustawić KPI kampanii, aby ocena ich efektywności była konstruktywna i skuteczna? Jak zagadnienia dotyczące prywatności zmieniają możliwości mierzenia kampanii? Na te zagadnienia popatrzymy z perspektywy praktycznego wykorzystania danych do ewaluacji działań reklamowych.

________________________________________________________________________

✔Temat: Para pa pa pi pi - czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce? Michał Krajewski, MassiveMusic

OPIS: Co jest siłą muzyki? Czy muzyka w komunikacji jest dziełem przypadku? Jak muzyka może dziś funkcjonować w otoczeniu marki? Jak stworzyć strategię muzyczną brandu i dlaczego znani artyści to jedynie część sukcesu. Posłuchaj i zainspiruj się - przecież to muzyka robi!

________________________________________________________________________

✔Temat: O projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem społeczno-kulturowych zmian. Martyna Picheta, VMLY&R

________________________________________________________________________

✔Temat: Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka? Rafał Karwowski, Wavemaker

Opis: Jak Metaverse wpłynie na komunikację z konsumentami? W jakim stopniu ją zmieni? Wirtualne światy brandów; eventy digitalowe; unikalne dobra cyfrowe oferowane przez marki; ocena reklam real-time przez konsumentów; możliwość wpływania przez na finalny produkt/usługę to tylko niektóre nowe formy komunikacji brandów z markami w środowisku Metaverse. W jaki sposób marki powinny przygotować się na nadchodzącą ewolucję? Jakie wyzwania stoją przed markami oraz agencjami?

________________________________________________________________________

✔Temat: Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać? Maria Gajkowska, McCANN Poland

Opis: Podczas wykładu dowiesz się, jak łączenie perspektywy długo i krótkoterminowej w planowaniu działań komunikacyjnych marki, może przygotować ją na gorsze czasy. Otrzymasz wskazówki, jak definiować cele i rozliczać efekty w podejściu 60/40 oraz przekonasz się, że to podejście uniwersalne dla każdej kategorii i budżetu marketingowego.

________________________________________________________________________

✔Temat: ABC-S e-mail marketingu. 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). Filip Kłodawski, Animails

Opis: Podczas prezentacji zobaczysz, jak nieoczywiste są powody tego, że twoje newslettery mogą być klasyfikowane jako spam na Gmailu. Na przykładzie case study pokażę ci krok po kroku co musiałem zrobić, by znaleźć przyczynę tego, że zupełnie zwyczajna wiadomość trafiała do folderu SPAM. Opowiem też o 3 najprostszych i najszybszych do wdrożenia sposobach na zwiększenie skuteczności e-mail marketingu.

________________________________________________________________________

✔Temat: Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów. Marianna Kupść

Opis: Poznaj tajniki podświadomości, zachowania konsumenckie i mechanizmy poznawcze, które pomagają nam lub blokują nas w podejmowaniu decyzji zakupowych. Od pierwszego kontaktu z marką do utworzenia nawyku zakupowego. Wykład wprowadzi Cię do podstaw neurologii konsumenckiej, zagadnień z zakresu behawioryzmu, kognitywistyki, uprzedzeń poznawczych i podświadomych treści decydujących o naszych codziennych wyborach.

➜ A ponadto genialni uczestnicy »> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości

 

Lekcje, do których dostajesz dostęp:

1. Święta trójca marketingu - czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?

2. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?

3. "Google Ads nie działa" - jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.

4. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.

5. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne - jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?

6. Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?

7. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata - Phill Collins, goryl i czekolada.

8. Customer journey map - sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.

9. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.

10. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.

11. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?

12. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.

13. Kanał marki na YouTube - Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.

14. Phygital, - nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.

15. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.

16. Najczęściej popełniane błędy - wnioski po wielu audytach SEO.

17. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?

18. Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.

19. "30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut" - Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas - start!

20. W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy - rady działu kreatywnego.

21. Zasięg to nie wszystko! Na co zwrócić uwagę przy współpracy z youtuberami.

22. Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku.

23. Profesjonalny influencer marketing - czyli jak oddzielić pudełkowe donosy od mierzalnych konkretów.

24. Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty bez ryzyka powikłań.

25. Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.

26. Stabilność PR w niestabilnych czasach.

27. Marketing logiczny i efektywny.

28. Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.

29. Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.

30. Social Media Content: Zrób to lepiej.

31. Video marketing na youtube - porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.

32. Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki.

33. Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).

34. Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej.

35. Pokonać „ad blindness”, czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.

36. Największe hity i kity mijającego roku czyli podsumowanie influencer marketingu .

37. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.

38. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy - dobre dane zbierasz Ty!

39. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.

40. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.

41. Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych - myśl globalnie, działaj lokalnie.

42. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?

43. Trendy i jak je wdrożyć w komunikację marki.

44. Szybciej, łatwiej, taniej - wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.

45. Fantastyczny UX writing i jak go robić.

46. Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 - analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.

47. Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?

48. „Treści w służbie seo? – podpowiedzi dla marketerów"?

49. Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.

50. Strategia content mkt- jak ją zbudować, napisać i stosować.

51. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.

52. UGC - Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?

A to nie wszystko! Dołącz do uczestników:
In Digital Marketing Conference 2022
Data: 13-14 czerwca 2022
Godziny: 9.00 – 17.00 i 9.00 – 16.30
Miejsce: online - z dowolnego miejsca na świecie.
Bilety: www.inDM.pl
ALL INCLUSIVE by in_dm
▪ Udział we wszystkich wystąpieniach
▪ Indywidualne rozmowy z prelegentami
▪ Przerwy kawowe
▪ lunch
▪ Certyfikat

Jeżeli masz pytania – śmiało pisz do nas: indm@indm.pl
Do zobaczenia!

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów