0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

XII edycja Morfologia Sprzedaży

Wielkość tekstu:

17 maja 2023 po raz dwunasty w Gdańsku odbędzie się spotkanie z menedżerami sprzedaży i handlowcami, w ramach konferencji Morfologia sprzedaży.

Morfologia sprzedaży

To uznana marka na rynku wydarzeń konferencyjnych dla ludzi związanych ze sprzedażą i jedna z niewielu imprez tego typu odbywających się poza Warszawą. Wydarzenie odbędzie się w formule stacjonarnej się w centrum konferencyjnym na 34 piętrze budynku Olivia Star, skąd rozciąga się piękny widok na Trójmiasto i Zatokę Gdańską.

Ich misją jest wspieranie wszystkich menedżerów sprzedaży i handlowców we wdrażaniu szeroko rozumianej strategii WIN-WIN. Nie promują efektywności sprzedażowej za wszelką cenę, stawiają na mądrą i odpowiedzialną sprzedaż – sprzedaż bez przemocy. W taki sam sposób podchodzą do zarządzania zespołami sprzedażowymi – wspierają efektywne i partnerskie zarządzanie zespołami. Od lat wzmacniają kompetencje menedżerów sprzedaży i handlowców oraz informują o nowych technologiach używanych w procesach sprzedaży. Promują sprzedaż związaną z dbałością o środowisko, planetą i społeczności lokalne.

Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.

Nowe trendy sprzedażowe – wiodąca tematyka XII edycji Morfologii sprzedaży.

„Przyszło nam żyć w ciekawych czasach” – spełnia się stare chińskie przysłowie, a w zasadzie przekleństwo. Od trzech lat niespodziewane, a często również katastrofalne zdarzenia sypią się jak z rogu obfitości. Ludzie biznesu, menedżerowie sprzedaży i handlowcy odczuwają lęk przed trudnymi do przewidzenia, nieznanymi konsekwencjami mieszanki zagrożeń zdrowotnych, klimatycznych, geopolitycznych i gospodarczych. Historia uczy, że w takich sytuacjach niektóre firmy ponoszą wielkie straty lub wręcz bankrutują, a inne firmy w tym samym czasie budują wielkie fortuny.

Od 2020 roku zmiany przyspieszyły. W wielu branżach nie ma już powrotu do rozwiązań stosowanych przed pandemią, przed wojną, przed kryzysem energetycznym. Na dwunastej konferencji Morfologia Sprzedaży skupimy się na podsumowaniu zmian, które zaszły w sprzedaży i w gospodarce w stosowanych technologiach oraz zarysowaniu głównych kierunków, w jakich będzie szedł rynek, narzędzia i technologie sprzedażowe.

Tematyka prelekcji

W porannym pakiecie prelekcji zacznie się od podsumowania trendów w sprzedaży w ostatnich latach. Jakie elementy stały się nową codziennością dla handlowców? W jakim kierunku technologicznie i organizacyjnie będzie zdążała sprzedaż, żeby podążać za zmianami w zwyczajach zakupowych klientów B2B? Przez ten temat poprowadzą widzów doświadczeni konsultanci i trenerzy sprzedaży – Piotr Płóciennik i Jacek Czarnowski, jednak nie w formie standardowej prelekcji, ale podczas moderowanej dyskusji z uczestnikami. Jako druga wystąpi ekspertka budowy marek osobistych w sieciach społecznościowych – Angelika Chimkowska. Jej wystąpienie będzie poświęcone znaczeniu budowy marek osobistych w działaniach handlowców oraz trendom w sprzedaży i marketingu na portalu LinkedIn.

W drugiej części konferencji będą miały miejsce trzy wystąpienia.

  • Pierwsze będzie dotyczyć tematu powodującego wiele emocji związanych z wynikami eksperymentu przeprowadzonego ostatnio w Wielkiej Brytanii. Łukasz Gajek – dyrektor sprzedaży i marketingu firmy konsultingowej Lee Hecht Harrrison Polska – przedstawi wyniki globalnych badań opartych na wywiadach z 30.000 pracowników z 25 krajów, dotyczących wdrożenia czterodniowego tygodnia pracy. Przedstawi szanse i ryzyka związane z tego typu rozwiązaniem.
  • Drugie wystąpienie będzie poświęcone długofalowej motywacji handlowców i menedżerów sprzedaży. Tomasz Kalko – członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców – opowie, jakie elementy dobrostanu psychicznego mogą dawać napęd ludziom zatrudnionym w sprzedaży. Ostatnia prelekcja przed lunchem to wystąpienie o tym, jak technologie mogą pomagać handlowcom na styku z klientem. Anna Małecka – Business Development Director z firmy Sare – przedstawi, jak zmienia się komunikacja on-line z klientami przekształcając się w wielokanałowe dotarcie do odbiorców.
  • Po lunchu odbędzie się panel dyskusyjny, który poprowadzi twórca i organizator konferencji Jacek Czarnowski. Panel będzie poświęcony pytaniom: Czy handlowiec to gatunek wymierający? Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży?

Ostatni pakiet wystąpień rozpocznie dr Marcin Wroński ze Szkoły Głównej Handlowej, z prelekcją dotyczącą inflacji, jej genezie oraz próbą odpowiedzi na pytanie – czy inflacja zostanie z nami na dłuższy czas? Na koniec wystąpienie Rafała Żaka – autora wielu książek i doskonałego mówcy biznesowego, potrafiącego łączyć humor z wartościami merytorycznymi swoich wystąpień. Rafał Żak będzie się zastanawiał, czy handlowcy mogą uratować świat przed zagrożeniami klimatycznymi, energetycznymi i ekologicznymi.

Organizatorzy i partnerzy konferencji przygotowują jak zwykle sporo niespodzianek i prezentów, uczestnicy będą mogli wziąć udział w konkursach i wygrać interesujące nagrody.

Konferencja odbędzie się 17 maja 2023 w Gdańsku w Olivii Star przy al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).
Więcej informacji na stronie wydarzenia.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów