W tym roku spotykamy się już po raz trzynasty z ludźmi sprzedaży. Około 200 uczestników i ponad 100 firm na 34 piętrze w najwyżej położonym centrum konferencyjnym w Polsce.
Moderowany networking, stoiska wystawców, księgarnia biznesowa, wiele nagród do wygrania dla uczestników oraz przyjazna i kreatywna atmosfera. Tak jest co roku.
Misją naszych spotkań jest:
- poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
- wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
- wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
- promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży.
Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji będzie „JAK ŁĄCZYĆ SZTUCZNA INTELIGENCJĘ I KONTAKTY >HUMAN TO HUMAN< W SPRZEDAŻY”. Sztuczna inteligencja ma coraz większy wpływ na nasze codzienne życie, ale również na sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi. To jest najgorętszy temat biznesowy ostatnich miesięcy. Drugim bardzo ważnym tematem jest poprawianie jakości osobistego sprzedażowego kontaktu z klientami. Będziemy zastanawiać się, jak powinien wyglądać profesjonalny kontakt H2H. Jak go planować i przygotować. Profesjonalny zespół sprzedaży, potrafiący efektywnie działać w kontakcie z klientami, to znacząca przewaga konkurencyjna.
Tematyka, którą przygotowaliśmy na ten rok jest następująca:
- Przegląd trendów sprzedażowych na rok 2024.
- Jak żyć ze sztuczną inteligencją, która wciska się w coraz więcej dziedzin życia.
- Proces sprzedaży w kontaktach H2H.
- Nowa rola CRM – jak będzie wyglądała praca handlowców za rok.
- Kluczowe czynniki skuteczności w kontakcie H2H.
- Współpraca marketingu i sprzedaży. Ciągła wojna czy zrozumienie i synergia?
- AI jako wsparcie sprzedaży B2B.
- Obalamy sprzedażowe mity – krótkie 5-minutowe wystąpienia ekspertów.
- Jak spotykać się z klientami? On-line czy twarzą w twarz. Wady i zalety każdego ze sposobów.
- Biznesowy stand-up.
Wśród prelegentów i występujących: Justyna Pokojska, Dolores Greń, Rafał Żak, Tomasz Kalko, Andrzej Twarowski, Jakub Masztalski, Sławomir Wnuk, Paula Leśniewska, Jakub Szajkowski i Jacek Czarnowski.
Konferencja odbędzie się 15 maja 2024 w Gdańsku w Olivii Star przy Al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).
Organizator:
Cetus Consulting Sp. z o.o., 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5833478343
Kwestie merytoryczne:
Jacek Czarnowski, email: jacek.czarnowski@sandler.com, tel.: 600 401 570
Organizacja i marketing:
Aneta Wieliczko, email: aneta.wieliczko@sandler.com, tel.: 692 131 682
Kontakt z partnerami i prowadzenie konferencji:
Paula Leśniewska, e-mail: paula.lesniewska@cetusconsulting.pl, tel.: 533 514 672
Organizatorem wydarzenia jest Cetus Consulting - firma specjalizująca się w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Po więcej informacji zapraszamy na: https://www.morfologiasprzedazy.pl/, https://www.linkedin.com/showcase/morfologia-sprzedazy-morfologia-przywodztwa/ lub https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy .