Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Morfologia Sprzedaży 2024 - XIII Konferencja Menedżerów Sprzedaży

Wielkość tekstu:

W tym roku spotykamy się już po raz trzynasty z ludźmi sprzedaży. Około 200 uczestników i ponad 100 firm na 34 piętrze w najwyżej położonym centrum konferencyjnym w Polsce.

Moderowany networking, stoiska wystawców, księgarnia biznesowa, wiele nagród do wygrania dla uczestników oraz przyjazna i kreatywna atmosfera. Tak jest co roku.

Misją naszych spotkań jest:

  • poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców; 
  • wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
  • wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży; 
  • promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży.

Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.

Tematem wiodącym tegorocznej konferencji będzie „JAK ŁĄCZYĆ SZTUCZNA INTELIGENCJĘ I KONTAKTY >HUMAN TO HUMAN< W SPRZEDAŻY”. Sztuczna inteligencja ma coraz większy wpływ na nasze codzienne życie, ale również na sprzedaż i zarządzanie zespołami sprzedażowymi. To jest najgorętszy temat biznesowy ostatnich miesięcy. Drugim bardzo ważnym tematem jest poprawianie jakości osobistego sprzedażowego kontaktu z klientami. Będziemy zastanawiać się, jak powinien wyglądać profesjonalny kontakt H2H. Jak go planować i przygotować. Profesjonalny zespół sprzedaży, potrafiący efektywnie działać w kontakcie z klientami, to znacząca przewaga konkurencyjna.

Tematyka, którą przygotowaliśmy na ten rok jest następująca:

  • Przegląd trendów sprzedażowych na rok 2024.
  • Jak żyć ze sztuczną inteligencją, która wciska się w coraz więcej dziedzin życia.
  • Proces sprzedaży w kontaktach H2H.
  • Nowa rola CRM – jak będzie wyglądała praca handlowców za rok.
  • Kluczowe czynniki skuteczności w kontakcie H2H.
  • Współpraca marketingu i sprzedaży. Ciągła wojna czy zrozumienie i synergia?
  • AI jako wsparcie sprzedaży B2B.
  • Obalamy sprzedażowe mity – krótkie 5-minutowe wystąpienia ekspertów.
  • Jak spotykać się z klientami? On-line czy twarzą w twarz. Wady i zalety każdego ze sposobów.
  • Biznesowy stand-up.

Wśród prelegentów i występujących: Justyna Pokojska, Dolores Greń, Rafał Żak, Tomasz Kalko, Andrzej Twarowski, Jakub Masztalski, Sławomir Wnuk, Paula Leśniewska, Jakub Szajkowski i Jacek Czarnowski.

Konferencja odbędzie się 15 maja 2024 w Gdańsku w Olivii Star przy Al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).

Organizator: 
Cetus Consulting Sp. z o.o., 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5833478343
Kwestie merytoryczne: 
Jacek Czarnowski, email: jacek.czarnowski@sandler.com, tel.: 600 401 570
Organizacja i marketing:
Aneta Wieliczko, email: aneta.wieliczko@sandler.com, tel.: 692 131 682

Kontakt z partnerami i prowadzenie konferencji:

Paula Leśniewska, e-mail: paula.lesniewska@cetusconsulting.pl, tel.: 533 514 672

Organizatorem wydarzenia jest Cetus Consulting - firma specjalizująca się w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

Po więcej informacji zapraszamy na: https://www.morfologiasprzedazy.pl/, https://www.linkedin.com/showcase/morfologia-sprzedazy-morfologia-przywodztwa/ lub https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy .

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów